  • 211. Data: 2019-12-07 20:36:41
    Temat: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 7 grudnia 2019 09:09:28 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Marna ta Myjka wtyczka;)

    No marna, dzisiaj był u mnie "tani instalator" i według jego danych -
    jak pójdzie tak dalej jak do tej pory to kasy wystarczy do 2028r, bo
    narazie rozdysponowali 3% kasy jaką mieli do wydania :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 212. Data: 2019-12-07 20:49:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    Myjk(wybitny ignorant wg mnie) chce kontener szajsu z Chin sprowadzić i sprzedać to i
    potrzeby chce wykreować.
    A że raczkuje dopiero w marketingu to wyszło jak wyszło

  • 213. Data: 2019-12-07 23:51:18
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 07.12.2019 20:49, Kris wrote:
    > Myjk(wybitny ignorant wg mnie) chce kontener szajsu z Chin sprowadzić i sprzedać to
    i potrzeby chce wykreować.
    > A że raczkuje dopiero w marketingu to wyszło jak wyszło

    Ja nie rozumiem Myjka inicjatywy :-)
    Prawdopodobnie panele są dużo tańsze niż on nam oferuje.

    Oddać kontener paneli za to żeby własne kupić za 3000 brutto? To nonsens
    albo te panele są dużo tańsze.

  • 214. Data: 2019-12-08 00:40:48
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 7 grudnia 2019 20:36:42 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > No marna, dzisiaj był u mnie "tani instalator" i według jego danych -
    > jak pójdzie tak dalej jak do tej pory to kasy wystarczy do 2028r, bo
    > narazie rozdysponowali 3% kasy jaką mieli do wydania :-)

    I co tam zaoferował? Jaka specyfikacja? Bierzesz ten dil? :P

    L.

  • 215. Data: 2019-12-08 02:46:59
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 grudnia 2019 00:40:49 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > I co tam zaoferował? Jaka specyfikacja? Bierzesz ten dil? :P

    Wtorek-środa będzie oferta ale nie spodziewam się niczego innego niż to,
    co przedstawił mojej koleżance czyli panele 330W leaptona:

    https://www.sklep.asat.pl/pl/p/Modul-PV-LEAPTON-330W
    -monokrystaliczny-/743

    I inwerter Sofara:

    https://www.sklep.asat.pl/pl/p/Inwerter-Sofar-11-KTL
    -X-trojfazowy-/674

    Ja póki co sobie sam wrzuciłem do Sketchupa swój domek i bawię się w
    symulacje zacienienia i projektowanie rozkładu paneli na dachu ;)

    https://scr.pgr.pl/2019/12/2019-12-08_01-08-25-40751
    .gif

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 216. Data: 2019-12-08 10:00:33
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 grudnia 2019 02:47:01 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    >
    > Ja póki co sobie sam wrzuciłem do Sketchupa swój domek i bawię się w
    > symulacje zacienienia i projektowanie rozkładu paneli na dachu ;)

    ty no to jest fajne, gdyby tam skrypt zapodac liczący oswietlone po czasie
    powierzchnie to calkiem fajny produkt bys wymyslil.

    b.

  • 217. Data: 2019-12-08 10:04:43
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 7 grudnia 2019 23:51:21 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > Ja nie rozumiem Myjka inicjatywy :-)
    > Prawdopodobnie panele są dużo tańsze niż on nam oferuje.

    no ale przeciez napisal ze są - jesli sie weźmie dużo wiecej. Nie chcesz, nie kupuj a
    głupot nie gadaj.

    b.

  • 218. Data: 2019-12-08 12:43:43
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 grudnia 2019 10:00:35 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > ty no to jest fajne, gdyby tam skrypt zapodac liczący oswietlone po czasie
    powierzchnie to calkiem fajny produkt bys wymyslil.

    Bardzo fajne i pokazuje całkiem prawdziwie ;)
    Zdjęcie z teraz + symulacja z skeczapa:

    https://scr.pgr.pl/2019/12/2019-12-08_12-41-59-32163
    .png

    https://scr.pgr.pl/2019/12/2019-12-08_12-43-01-73523
    .png

    Całkiem identyczne ;) Po pomiarze dachu i wprowadzeniu leciutkich korekt
    rozmiarów połaci wyjdzie dokładnie 1:1 :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 219. Data: 2019-12-08 12:43:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 6 Dec 2019 23:51:22 -0800 (PST), Lisciasty

    > To że akurat chwilowo leci po 1000 dziennie o niczym nie świadczy,
    > jakiś korek się odetkał.

    No to o czym świadczy?

    > http://nfosigw.gov.pl/moj-prad/
    > Na dzień 26.11 niecałe 8 tys. wniosków. Na cały kraj.
    > Śmiechu warte.

    Oczywiście że śmiechu warte, bo jak w departamencie pracuje nad tym w 10
    osób, to tak jest. Ale ja nie pisałem ile zostało rozliczone wniosków a ile
    ich obecnie wpływa -- a tempa weryfikacji nie zwiększyli, bo nie ma kim
    pracować.

    > Jak faktycznie nie kłamali i planują dać na to 2 miliardy
    > to do 400 tys. wniosków jeszcze daleeeeko.

    Źródło?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 220. Data: 2019-12-08 13:06:58
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 grudnia 2019 12:43:45 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    >
    > Całkiem identyczne ;) Po pomiarze dachu i wprowadzeniu leciutkich korekt
    > rozmiarów połaci wyjdzie dokładnie 1:1 :)

    no tak - teraz bierzesz godzina po godzinie dane natężenia oswietlenia uwzględniające
    zachmurzenie (linka gdzies mam) i masz doskonałą wyliczankę na uzysk energii.
    To wlasciwie dalobyby sie sprzedać :-)

    b.