  • 31. Data: 2013-07-07 15:13:28
    Temat: Re: Fuksje!
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości
    news:krb3o6$26g$2@node1.news.atman.pl...

    > Hejka. Jedyny absurd w tym wątku to Twoje krytyczne uwagi.

    Hejka. Tylko tak Ci się wydaje. Azofoska jak wynika z nazwy jest głównie
    nawozem azotowo-fosforowym. Natomiast najpopularniejszy Florovit uniwersalny
    nie zawiera fosforu: Mylić się jest rzeczą ludzką ale używanie w dyskusji
    inwektyw świadczy o kulturze osobistej a właściwie jej braku. A może to po
    prostu jakiś defekt natury psychosomatycznej wyzwala agresywne zachowania.
    Pozdrawiam taktownie Ja...cki
    PS Skład nawozu

    Florovit zawiera zestaw makroskładników pokarmowych oraz mikroelementów w
    postaci schelatowanej.

    Azot (N) - 3,0% (postać amidowa - 2,3%; postać azotanowa - 0,7%); potas
    (K) - 2,0%; miedź (Cu) - 70 mg/l;

    żelazo (Fe) - 400 mg/l; mangan (Mn) - 170 mg/l; molibden (Mo) - 20 mg/l;
    cynk (Zn)

  • 32. Data: 2013-07-07 19:54:08
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2013-07-07 15:13, Dirko brnie:

> [...]
    > (K) - 2,0%; miedź (Cu) - 70 mg/l;
    >
    > żelazo (Fe) - 400 mg/l; mangan (Mn) - 170 mg/l; molibden (Mo) - 20 mg/l;

    Głupstwa wypisujesz. Wybrałeś sobie tendencyjnie (?) jeden jedyny
    Florovit uniwersalny w dodatku nie wiedzieć czemu płynny a nie
    granulowany, który nie zawiera fosforu w składzie. Cała reszta
    Florovitów wszystkich typów (płynnych czy granulowanych, do zielska
    wszelkiego rodzaju) zawiera fosfor, tu link do składu nawozów płynnych:
    http://inco-veritas.pl/temp/pliki/nawozy/inne/2009_2
    6_ZESTAWIENIE_ZAWARTOSCI_SKLADNIKOW.pdf
    , tu do granulowanych:
    http://inco-veritas.pl/temp/pliki/nawozy/inne/02-03-
    2009_zestawienie_skladnikow.pdf

    zdroofka Johnny

  • 33. Data: 2013-07-08 01:21:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 07 Jul 2013 19:54:08 +0200, johnny napisał(a):

> [...]
    > granulowany, który nie zawiera fosforu w składzie. Cała reszta
    > Florovitów wszystkich typów (płynnych czy granulowanych, do zielska

    Uniwersalny też zawiera fosfor.
    Ponownie:
    http://www.inco.pl/temp/pliki/nawozy/inne/02-03-2009
    _zestawienie_skladnikow.pdf
    Na upór Dirka widać tylko baranek w murek poradzi.

    --
    XL
    "Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

  • 34. Data: 2013-07-08 19:09:05
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

  • 35. Data: 2013-07-13 11:35:35
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-07-07 12:03, Ikselka pisze:

    > To idiota, nic więcej.
    >
    > http://www.inco.pl/temp/pliki/nawozy/inne/02-03-2009
    _zestawienie_skladnikow.pdf
    > Pozycja 1 i 3.
    >
    > Pozwolisz że owemu dziwolągowi polecę powyższe za Twym pośrednictwem, bo go
    > mam w kf.

    Co najdziwniejsze - na innych grupach posty Dirka są wielce wyważone i
    rozsądne, tylko tutaj, na "ogrodach" potrafi pójść w tzw. zaparte, w
    absurdzie.

  • 36. Data: 2013-07-13 11:35:57
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-07-07 15:13, Dirko pisze:
> [...]
    > potas (K) - 2,0%; miedź (Cu) - 70 mg/l;
    >
    > żelazo (Fe) - 400 mg/l; mangan (Mn) - 170 mg/l; molibden (Mo) - 20

    Hejka. Wiesz, nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, dopiero stawiam w
    niej pierwsze kroki. Ale Ikselka przedstawiła tabelę która chyba
    wszystko wyjaśnia?

  • 37. Data: 2013-07-14 19:18:01
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > To idiota, nic więcej.
    > http://www.inco.pl/temp/pliki/nawozy/inne/02-03-2009
    _zestawienie_skladniko
    > w.pdf Pozycja 1 i 3.
    > Pozwolisz że owemu dziwolągowi polecę powyższe za Twym pośrednictwem, bo
    > go mam w kf.

    Hejka. Tak na marginesie: art. 216 KK § 2. Kto znieważa inną osobę za
    pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia
    wolności albo pozbawienia wolności do roku.
    Przy tej okazji warto również nadmienić, iż zarówno zniesławienie, jak i
    znieważenie dokonane na forum internetowym jest tzw. typem kwalifikowanym.
    Jest dokonane przy użyciu środków masowego komunikowania, przez co kara
    grożąca sprawcy jest nieco wyższa.
    Myślałem do tej pory, że znieważeniem zajmuje się kodeks cywilny i
    byłyby problemy z ustaleniem sprawcy ale skoro może się tym zająć prokurator
    to może warto zainwestować w naukę kultury osobistej ikselki.
    Pozdrawiam jurysprudencyjnie Ja...cki