  • 1. Data: 2023-04-12 10:49:49
    Temat: Fundament pod szklarnię
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Jakiś czas temu pisałem, że zabieram się za szklarnię.
    Konstrukcja zrobiona, szyby docięte.
    W weekend będę wylewał fundament pod nią.
    Szklarnia ma 6 x 3m, fundament będzie lany - 1m głęboki.
    Chcę go ocieplić aby w środku w zimie ziemia nie przemarzała.
    Gdzie dać styro? - intuicja mi podpowiada aby dać od wewnątrz na bokach
    fundamentu.
    Zda egzamin? - mam płyty XPS'a 5 cm grube.

    TG

  • 2. Data: 2023-04-13 10:08:50
    Temat: Re: Fundament pod szklarnię
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 12 kwietnia 2023 o 10:49:52 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > fundamentu.
    > Zda egzamin? - mam płyty XPS'a 5 cm grube.

    Intuicja mi podpowiada że skoro szklarnia nieogrzewana to ten styro nic nie da.
    Ale i nie zaszkodzi raczej

  • 3. Data: 2023-04-13 10:13:17
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2023 o 10:08 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Intuicja mi podpowiada że skoro szklarnia nieogrzewana to ten styro nic
    > nie da.
    > Ale i nie zaszkodzi raczej

    Nic nie pisałem o nieogrzewaniu :-)

  • 4. Data: 2023-04-14 17:11:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 13 kwietnia 2023 o 10:13:21 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Nic nie pisałem o nieogrzewaniu :-)

    Mam kilka tego typu na zbyciu:))
    Nie tylko do grzania kurcząt przydatne:))

  • 5. Data: 2023-04-14 17:12:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 14 kwietnia 2023 o 17:11:36 UTC+2 Kris napisał(a):

    > Mam kilka tego typu na zbyciu:))
    > Nie tylko do grzania kurcząt przydatne:))
    https://www.agronetzawadka.pl/pl/p/Zarowka-promienik
    a-kwoka-Kerbl-100W-PAR-38-czerwona/458

  • 6. Data: 2023-04-14 18:14:17
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2023 o 17:12 Kris <k...@g...com> pisze:

    > https://www.agronetzawadka.pl/pl/p/Zarowka-promienik
    a-kwoka-Kerbl-100W-PAR-38-czerwona/458

    :-) - obok szklarni mam pompę PC basenową.
    W lipcu będę wiedział jak stoję z prądem. Jak będę miał nadwyżkę to
    ogrzewanie szklarni popędzę PC.

    TG

  • 7. Data: 2023-04-14 21:24:57
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Nic nie pisałem o nieogrzewaniu :-)

    Słabo widzę ogrzewanie szklarni z pojedynczymi szklanymi szybami. Co
    chcesz tym osiągnąć? Jakich roślin spodziewasz się zimą?

    --
    MN

  • 8. Data: 2023-04-15 07:31:35
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2023 o 21:24 Marcin N <m...@o...pl> pisze:

    > Słabo widzę ogrzewanie szklarni z pojedynczymi szklanymi szybami. Co
    > chcesz tym osiągnąć? Jakich roślin spodziewasz się zimą?

    Chcę wydłużyć sezon.
    W zimie nie będę grzał.

    TG