  • 1. Data: 2013-05-22 23:54:50
    Temat: Furtki, bramy i panele z Casto
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Wymieniam płot rocznik 1935 na nowszy ;-)
    Waham się pomiędzy sztachetami drewnianymi a panelami stalowymi.
    Oglądałem w Castoramie panele ogrodzeniowe z profili zimnogiętych - coś
    takiego:
    http://www.castorama.pl/katalog-produktow/ogrodzenia
    /bramy.html
    Są lakierowane proszkowo ale nie wygląda to jakoś bardzo solidnie.
    Czy ktoś z Grupowiczów używa takowych? Jak się sprawują?
    Głównie chodzi mi o rdzewienie, bo czyszczenie i malowanie po 3 latach
    mnie nie rajcuje.
    Jacek

  • 2. Data: 2013-05-23 01:12:18
    Temat: Re: Furtki, bramy i panele z Casto
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 maja 2013 23:54:50 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    /bramy.html

    > Są lakierowane proszkowo ale nie wygląda to jakoś bardzo solidnie.

    Dowiedz sie czy sa ocynkowane i pomalowane proszkowo czy tylko proszek bez ocynku.
    Jak nie ma ocynku to lipa, beda rdzewiec. Nie mowie ze akurat te ale czesto na
    wystawkach w marketach widze ze te tanie to juz w sklepie potrafia rdzewiec!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2013-05-23 05:28:01
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-05-23 01:12, Adam pisze:
> [...]
    wystawkach w marketach widze ze te tanie to juz w sklepie potrafia rdzewiec!
    No właśnie te, które mnie interesują są tylko malowane bez ocynku.
    Jacek

  • 4. Data: 2013-05-23 08:21:58
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 22.05.2013 23:54, Jacek wrote:
> [...]
    > Czy ktoś z Grupowiczów używa takowych? Jak się sprawują?
    > Głównie chodzi mi o rdzewienie, bo czyszczenie i malowanie po 3 latach
    Mam takowe. Zaraz po zakupie pomalowalem farba chlorokauczukowa.
    Bez malowania rdzewieja bardzo szybko.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 5. Data: 2013-05-23 09:53:54
    Od: marsel <marcin@pl>

    W dniu 22.05.2013 23:54, Jacek pisze:
    > Wymieniam płot rocznik 1935 na nowszy ;-)

    Ty się lepiej dowiedz czy łapy na tym nie ma konserwator zabytków.
    Pisze to jak najbardziej poważnie, pewna wspólnota w moim mieście
    chciała sobie wymienić stare, przedwojenne drzwi na nowoczesne,
    plastiki. Niestety musieli odrestaurować te stare i to za 3x większą
    kasę niż najlepsze współczesne drzwi.

  • 6. Data: 2013-05-23 13:36:04
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 maja 2013 05:28:01 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > No właśnie te, które mnie interesują są tylko malowane bez ocynku.

    No wlasnie ;( Oszczedzaja na najwazniejszej rzeczy - ochronie antykorozyjnej. Moim
    zdaniem beda rdzewiec dosc szybko. To juz lepiej by sprzedawali wersje gola zeby
    mozna je bylo zawiezc samemu do ocynkowni + malarni proszkowej, to sa naprawde
    groszowe sprawy. Za pomalowanie (ja akurat juz mialem ocynkowana) bramy przesuwnej (z
    profili) w swietle 4mb (w sumie 6,5mb) + 1mb furtki + dwoch slupkow skasowali mnie
    100 pln - pomalowane pierwsza klasa :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2013-05-23 14:52:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 maja 2013 13:36:04 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > No wlasnie ;( Oszczedzaja na najwazniejszej rzeczy - ochronie antykorozyjnej.
    Bo im nie zalezy aby to było trwałe. Korozja zeżre klient kupi następne. ;)