  • Data: 2012-01-21 18:33:01
    Temat: Fwd: Re: Pytań kilka :)
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > Zimę ( jaka by ona nie była ) mam zatem na myślenie.
    > Pytanie 1: Balkon mam zamiar wypłytkować ale nie mam jeszcze balustrad a
    > będzie to robione właśnie w tej kolejności, jak zatem przygotować się do
    > zamocowania balustrad ? Czy już teraz wywiercić otwory na śruby/kotwy
    > czy coś tam do mocowania czy dopiero po założeniu płytek jechać przez
    > płytki ?
    > Wadą tego drugiego rozwiązania jest chyba to, że jak trafie w zbrojenie
    > to bez płytki zrobię kolejny otwór obok a ten w płytkach do niego
    > dopasuję - w drugą stronę będzie gorzej.
    Ja ci napiszę jak ja zrobiłem, przykręciłem do betonu dwa pręty pomalowane
    z płytką
    w narożnikach barierki, pręty stoją na sztorc, na balkon dane jest 25cm
    styro na to
    podwójna folia i wylewka 3cm z podwójną siatką szklaną z dołu i góry.
    Miejsca gdzie pręty wychodzą z wylewki są zabezpieczone silikonem
    neutralnym.
    No to wiosną będę układał płytki, a przy prętach dam silikon w kolorze
    fugi.
    JAko że u mnie jest to mały tarasik to tylko z boku ma jeszcze ocieplenie,
    ty ociepl także od dołu bo balkony betonowe mocno wychładzają strop.
    Chyba że masz na specjalnych dystansach izoalcyjnych to wtedy możesz nie
    dać
    izolacji chodź wątpie czy ktokolwiek to używa.

    > Pytanie 2: Mam wewnątrz tynk tradycyjny i pierwszą pracą będzie
    > gładzenie ścian.
    Czym gładzisz,gipsem? jeżeli tak to wg mnie nie warto, gipsowe ściany
    są delikatne i każdą ryskę widać, szczególnie jak się ma male dzieci.

    > Czy warto to robić przed zamocowaniem parapetów wewnętrznych czy jednak
    > najpierw zamocować te parapety ?
    Zalożyć parapety i obkleić.

    > Pytanie 3: W szafie tzn.garderobie ok. 6,5m2 mam zamiar ściany wyłożyć
    > drewnem, nie wiem jeszcze czy będzie do deska, płyta, boazeria itp. -
    > może podpowiecie co się najlepiej sprawdza natomiast zasadnicze pytanie
    > brzmi : czy warto tam gładzić ściany ?
    Szkoda kasy, deska się najbardziej wykrzywi, im więcej plastiku tym
    trwalszy w sensie zmian po latach, drzewo pracuje i pojawiają się szpary.
    Pytanie czy trzeba wykładać, może dobra tapeta wystarczy?

    --
    Pozdr
    JanuszK