  • 1. Data: 2011-03-22 15:38:01
    Temat: GERDA - Jakas alternatywa?
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Witam
    Czy jest na rynku jakaś alternatywa dla drzwi Gerda?
    (z zachowanie jakości)
    Poniewarz insteresują mnie drzwi do domu,
    więc zależy mi na dobrych parametrach termicznych
    oraz odpornej na warunki atm. okleinie zewn.

    Th in A

  • 2. Data: 2011-03-22 17:01:44
    Temat: Re: GERDA - Jakas alternatywa?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "P" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy jest na rynku jakaś alternatywa dla drzwi Gerda?
    > (z zachowanie jakości)

    A jest z tą alternatywą jakiś problem? Przeciez Gerda to średnia półka,
    wręcz z odchyłkami w dół, równoważnych form jest od cholery, gógle na hasło
    "drzwi zewnętrzne" się mało nie zadławia odpowiedziami.

    J.

  • 3. Data: 2011-03-22 18:39:10
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > to rednia p ka,
    > wr cz z odchy kami w d , r wnowa nych form jest od cholery, g gle na has o
    > "drzwi zewn trzne" si ma o nie zad awia odpowiedziami.

    zrób coś z tym kodowaniem, bo długo zastanawiałem się co napisałeś...

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2011-03-22 19:36:09
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    .googlegroups.com...

    > zrób coś z tym kodowaniem, bo długo zastanawiałem się co napisałeś...

    u mnie wyświetla się dobrze, coś masz źle ustawione, bo obydwaj macie
    kodowanie:
    charset="iso-8859-2"
    :-)

  • 5. Data: 2011-03-22 19:59:02
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    .googlegroups.com...

    > u mnie wyświetla się dobrze, coś masz źle ustawione, bo obydwaj macie

    U mnie też ok.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2011-03-22 20:25:07
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    .googlegroups.com...

    zrób coś z tym kodowaniem, bo długo zastanawiałem się co napisałeś...

    A po twoich postach znaków cytatu ołtluk nie dodaje :)

    Swoje kodowanie mam ustawione zgodnie z ta stroną:
    http://www.outlook.pl/articles/others/outlook_expres
    s_poprawna_konfiguracja.htm

    ale niestety, google groups ma na temat kodowania swoje zdanie i to zwykle
    oni kiełbaszą...
    Brak cytowania w przypadku postów z google groups to też norma.

    J.

  • 7. Data: 2011-03-22 20:44:45
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Firm, które przez 20 lat nic a nic nie zmieniły swojego "sztandarowego" wyrobu??

    -----

  • 8. Data: 2011-03-22 20:45:58
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-03-22 18:01, Jarek P. pisze:

    > A jest z tą alternatywą jakiś problem? Przeciez Gerda to średnia półka,
    > wręcz z odchyłkami w dół, równoważnych form jest od cholery, gógle na
    > hasło "drzwi zewnętrzne" się mało nie zadławia odpowiedziami.

    Średnia półka z odchyłkami w dół?
    Wybierając drzwi wejściowe do domu oglądnąłem kilkanaście różnych.
    Gerda większość deklasowała jakością i solidnością.
    W cenie do 3800zł nie było nic lepszego od Gerdy.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 9. Data: 2011-03-22 21:00:43
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> napisał w wiadomości

    > Średnia półka z odchyłkami w dół?
    > Wybierając drzwi wejściowe do domu oglądnąłem kilkanaście różnych.
    > Gerda większość deklasowała jakością i solidnością.
    > W cenie do 3800zł nie było nic lepszego od Gerdy.

    No własnie, ja stojąc przed identycznym zadaniem, na Gerdę się nie
    zdecydowałem, bo jak się na forach naczytałem, z tą jakością bywało różnie,
    zwłaszcza w temacie oklein.
    Sam wybrałem drzwi Gebauera i nie żałuję póki co.

    J.

  • 10. Data: 2011-03-22 22:00:36
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-03-22 22:00, Jarek P. pisze:

> [...]
    > różnie, zwłaszcza w temacie oklein.
    > Sam wybrałem drzwi Gebauera i nie żałuję póki co.

    Wiesz dlaczego w necie jest dużo opinii negatywnych?
    Bo te drzwi są bardzo popularne więc i niezadowolonych jest odpowiednio
    więcej.
    Kolejną kwestią jest to, że gerda robi też tanie słabe modele. Nimi
    sobie nie zaprzątałem głowy.
    Gdyby z jakiegoś powodu okleina uległa zniszczeniu to w Gerdzie możesz
    wymienić samo poszycie bez większego problemu... Z innymi drzwiami może
    być gorzej.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...