  • 1. Data: 2014-10-05 16:16:18
    Temat: Gaz zuzycie
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl>

    Ile przecietnie zuzywa sie gazu go ogrzewania co i cw.
    Wiem, zaraz zapytacie jaki duzy dom. 150 m2, ocieplony. 3 osoby.
    Pytam dlatego, bo zglosilem gotowosc napelnienia w birze obslugi klienta, a
    facet mnie zapytal jaka taryfe chce.
    Powiedzial ze jest to uzaleznione od ilosci poboru gazu.
    A wiec powiedzialem aby przyjal srednia z innych klientow, zaproponowal 2000
    m3 i stawka cos w granicach ~1,90

    Jak to jest u Was?.

  • 2. Data: 2014-10-05 16:22:04
    Temat: Re: Gaz zuzycie
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl>

    *Użytkownik_zyga* <z...@p...onet.pl> typed:
> [...]
    > Powiedzial ze jest to uzaleznione od ilosci poboru gazu.
    > A wiec powiedzialem aby przyjal srednia z innych klientow, zaproponowal

    Tu cos podali:
    http://www.edwardzurek.pl/index.php/oferta/gaz/ile-k
    osztuje-gaz-

  • 3. Data: 2014-10-05 17:30:30
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-10-05 16:16, Użytkownik_zyga pisze:
> [...]
    > Powiedzial ze jest to uzaleznione od ilosci poboru gazu.
    > A wiec powiedzialem aby przyjal srednia z innych klientow, zaproponowal
    Za dużo, weź W2 po roku pewnie wpadniesz w W3, limit jest chyba 1200m3.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 4. Data: 2014-10-05 17:37:57
    Od: dddddddd <f...@e...com>

> [...]
    > Powiedzial ze jest to uzaleznione od ilosci poboru gazu.
    > A wiec powiedzialem aby przyjal srednia z innych klientow, zaproponowal

    cześć,
    na 110m2 CO + CWU + kuchenka gazowa ciężko było się mieścić w 1200m3/rok
    - ale niższa taryfa wychodzi taniej przy zużyciu w tych okolicach -
    dlatego jak z automatu wrzucali mnie w taryfę >1200m3 to pisałem pismo,
    że dom ociepliłem, mostki polikwidowałem i w następnym roku nie
    przekroczę 1200m3 - i wskakiwałem w niższą taryfę :)

    Łukasz

  • 5. Data: 2014-10-05 19:35:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 października 2014 17:30:30 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:
    > Za dużo, weź W2 po roku pewnie wpadniesz w W3, limit jest chyba 1200m3.
    Gościu chyba pisze o gazu ze zbiornika.
    " zglosilem gotowosc napelnienia"
    a tam chyba inne ceny/taryfy jak sieciowego.

  • 6. Data: 2014-10-05 19:47:10
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl>

    *Kris* <k...@g...com> typed:
    > Gościu chyba pisze o gazu ze zbiornika.
    > " zglosilem gotowosc napelnienia"
    > a tam chyba inne ceny/taryfy jak sieciowego.

    Ty jestes sam jak gosciu ;->

    Warunkiem uruchomienia dostarczania paliwa gazowego w terminie wskazanym w
    zawartej umowie kompleksowej dostarczania paliwa gazowego jest dostarczenie
    osobiście lub pocztą do właściwego Biura Obsługi Klienta lub spółki
    gazownictwa (operatora systemu dystrybucyjnego) oświadczenia:

    'Zgłoszenie gotowości instalacji gazowej do napełnienia paliwem gazowym'.
    http://www.pgnig.pl/dladomu/przylaczenie/step_7

  • 7. Data: 2014-10-05 20:50:50
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-10-05 19:35, Kris pisze:
    > Gościu chyba pisze o gazu ze zbiornika.
    > " zglosilem gotowosc napelnienia"
    > a tam chyba inne ceny/taryfy jak sieciowego.

    Jak widzisz nie, instalację też się napełnia (taki żargon) poza tym gaz
    ziemny sprzedaje się na litry a nie m3 i dlatego byłem pewien o jaki gaz
    chodzi :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 8. Data: 2014-10-05 20:56:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 października 2014 20:50:50 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

    > Jak widzisz nie, instalację też się napełnia (taki żargon) poza tym gaz
    > ziemny sprzedaje się na litry a nie m3 i dlatego byłem pewien o jaki gaz
    > chodzi :)
    A to mój błąd. Sorry;)

  • 9. Data: 2014-10-06 08:26:53
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Sun, 05 Oct 2014 17:37:57 +0200, dddddddd napisał(a):

    > W dniu 2014-10-05 16:16, Użytkownik_zyga pisze:

    > przekroczę 1200m3 - i wskakiwałem w niższą taryfę :)

    U mnie można tak pismem przejść na niższą, ale jak po zużyciu się jednak
    okaże, że zużyłeś powyżej 1200 to zrobią korektę abonamentu i zechcą
    dopłaty (tylko pierwszy przeskok jest bez dopłat).

    Do autora wątku, pierwszy raz bierz W2 z uwagi na niższy abonament. Nawet
    jak się nie zmieścisz to w kolejnym roku wskoczysz w W3. Nie patrz na samą
    cenę gazu, tylko cenę za sezon z opłatami (bo jest ich sporo, cześć stałe,
    część zmienne).

    Obecnie gazownia gaz też już liczy już w kWh nie w m3.

    Jak sobie liczyłem to dla zużycia 1200 m3 różnica w cenie sezonu między W2
    a W3 to było coś koło 250 zł. Tylko to nie jest obligatoryjne, bo zależy od
    regionu i u Ciebie może być inaczej. Gdzieś w okolicach 1600 m3 się
    równało.

    --
    scruffty

  • 10. Data: 2014-10-06 08:51:10
    Od: aga <a...@n...eu>

    A jaka jest róznica ceny m3 czy tam kwh miedzy taryfa w2 a w3 ?