  • 21. Data: 2014-10-08 13:11:32
    Temat: Re: Gaz zuzycie
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 08.10.2014 10:13, Kris wrote:
    > e...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

    odpal to pod unixem lub w cygwinie to zobaczysz :)

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 22. Data: 2014-10-08 13:15:22
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 05.10.2014 16:16, Użytkownik_zyga wrote:
    > Ile przecietnie zuzywa sie gazu go ogrzewania co i cw.
    > Wiem, zaraz zapytacie jaki duzy dom. 150 m2, ocieplony. 3 osoby.
    > Pytam dlatego, bo zglosilem gotowosc napelnienia w birze obslugi
    > klienta, a facet mnie zapytal jaka taryfe chce.
    > Powiedzial ze jest to uzaleznione od ilosci poboru gazu.
    > A wiec powiedzialem aby przyjal srednia z innych klientow, zaproponowal
    > 2000 m3 i stawka cos w granicach ~1,90
    >
    > Jak to jest u Was?.
    600m3 co i cwu od marca do marca - lubuskie - 140 m2, prosta bryla..
    Gotowanie na indukcji. Wspomagane kominkiem - okolo 3-4m3 drewna.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 23. Data: 2014-10-08 22:54:55
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-10-08 13:11, Marek pisze:

    > odpal to pod unixem lub w cygwinie to zobaczysz :)

    A jak się ma windę to się g.. zobaczy, możesz coś wyjaśnić, albo dac
    zrzut ekranu.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 24. Data: 2014-10-09 08:30:10
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > A jak się ma windę to się g.. zobaczy, możesz coś wyjaśnić, albo dac
    > zrzut ekranu.

    cygwin jest wlasnie dla windy :P

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 25. Data: 2014-10-09 21:26:04
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-10-09 08:30, Marek pisze:

    > cygwin jest wlasnie dla windy :P

    Ale trzeba go zainstalowac a nie kazdy chce sobie zasyfiać system.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 26. Data: 2014-10-09 21:32:04