  • 11. Data: 2014-10-06 08:58:42
    Temat: Re: Gaz zuzycie
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Mon, 06 Oct 2014 08:51:10 +0200, aga napisał(a):

    > A jaka jest róznica ceny m3 czy tam kwh miedzy taryfa w2 a w3 ?

    Z pamięci pisząc to coś koło 10-15 gr na m3.

    --
    scruffty

  • 12. Data: 2014-10-06 09:56:43
    Od: aga <a...@n...eu>

    W dniu 2014-10-06 08:58, scruffty pisze:

    > Z pamięci pisząc to coś koło 10-15 gr na m3.

    a abonament jaka roznica miedzy w2 a w3 ??

  • 13. Data: 2014-10-06 10:06:05
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości
    > cześć,
    > na 110m2 CO + CWU + kuchenka gazowa ciężko było się mieścić w
    > 1200m3/rok - ale niższa taryfa wychodzi taniej przy zużyciu w tych
    > okolicach - dlatego jak z automatu wrzucali mnie w taryfę >1200m3 to
    > pisałem pismo, że dom ociepliłem, mostki polikwidowałem i w następnym
    > roku nie przekroczę 1200m3 - i wskakiwałem w niższą taryfę :)

    I ten limit 1200 m3 warto utrzymać, stosując alternatywne sposoby
    ogrzewania np. kominkiem, czy w porach przejsciowych- klimatyzatorem
    na grzanie. Ja tak robię i nie mam problemu z tym limitem.
    T.

  • 14. Data: 2014-10-06 10:46:19
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-10-05 16:16, Użytkownik_zyga wrote:
    > Ile przecietnie zuzywa sie gazu go ogrzewania co i cw.
    > Wiem, zaraz zapytacie jaki duzy dom. 150 m2, ocieplony. 3 osoby.
    > Pytam dlatego, bo zglosilem gotowosc napelnienia w birze obslugi
    > klienta, a facet mnie zapytal jaka taryfe chce.
    > Powiedzial ze jest to uzaleznione od ilosci poboru gazu.
    > A wiec powiedzialem aby przyjal srednia z innych klientow, zaproponowal
    > 2000 m3 i stawka cos w granicach ~1,90
    >
    > Jak to jest u Was?.

    133m2, 3 osoby, co + cwu + gotowanie
    1050m3 rocznie

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 15. Data: 2014-10-06 15:24:28
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "quent" wrote in message news:m0tksq$ch5$1@dont-email.me...

    > 133m2, 3 osoby, co + cwu + gotowanie
    > 1050m3 rocznie

    No ale kochani, prócz takich pięknych wyników, podawajcie
    również region, bo z tego co pamietam, to quent raczej
    w Suwałkach nie mieszka ;)

  • 16. Data: 2014-10-06 16:49:56
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-10-06 15:24, Aleksander wrote:

    > No ale kochani, prócz takich pięknych wyników, podawajcie
    > również region, bo z tego co pamietam, to quent raczej
    > w Suwałkach nie mieszka ;)

    Ja - okolice Szczecina.
    Póki co pogoda taka, że wciąż nie grzeję jeszcze.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 17. Data: 2014-10-06 23:00:00
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-10-05 20:56, Kris pisze:

    > A to mój błąd. Sorry;)

    Nic się nie stało :)
    Ale faktem jest że żargonowe określenie "napełnianie" może mylić, bo
    kojarzy się z czymś dużym, a taka rurka to psyk i pełna. A tu tak nie
    jest i rurę trzeba także "napełniać".

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 18. Data: 2014-10-08 09:30:19
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 05.10.2014 17:30, janusz_k wrote:
    > Za dużo, weź W2 po roku pewnie wpadniesz w W3, limit jest chyba 1200m3.

    Podaj 1000m3. Bedziesz mial nizszy abonament, a moze nawet sie zmiescisz.
    Zalezy od domu.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 19. Data: 2014-10-08 10:13:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 8 października 2014 09:30:19 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > Marek
    > echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z
    Tak z ciekawości, co to znaczy:
    "echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z"

  • 20. Data: 2014-10-08 10:24:25
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-08 o 10:13, Kris pisze:
    > Tak z ciekawości, co to znaczy:
    > "echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z"

    Jeśli nie wiesz co to znaczy, to nawet wyjaśnienie niewiele Ci da :)

    W skrócie - wklej to sobie w linię poleceń i zobacz jaki będzie wynik :P

    --
    Pete