  • 1. Data: 2010-09-16 10:51:11
    Temat: Gdzie kupić beton i inne elementy betonowe na dom.
    Od: marianna lis <m...@g...com>

    Na pewno nie w KRATBETON koło CELESTYNOWA mają kiepską jakość betonu
    oraz cena z kosmosu ,nie mają pomp o dużym zasięgu, pożyczają i biorą
    podwójną cenę. u mnie za 32m.długości pompy wzięli 800zł a miało być
    400zł za godzinę.Pompa pracowała 45minut to stwierdzili że doliczyli
    dojazd, to jest około 25km.od ich zakładu do mnie do Glinianki .12,5M/
    3 BETONU TO 3470ZŁ.Wystawianie faktur- po co za duży watt. Polecam
    firmę koło Wiązowny "PAZIO "solidna i ma pompy,i SZYBKO ZAŁATWIAJĄ
    KLIENTA.Maja.

  • 2. Data: 2010-09-16 10:57:03
    Od: Janusz Techowicz <J...@b...adresu.email.pl>

    W dniu 2010-09-16 12:51, marianna lis pisze:
> [...]
    > 3 BETONU TO 3470ZŁ.Wystawianie faktur- po co za duży watt. Polecam
    > firmę koło Wiązowny "PAZIO "solidna i ma pompy,i SZYBKO ZAŁATWIAJĄ

    Wypierd*** z taką krypto reklamą.