  • 1. Data: 2014-01-08 14:59:51
    Temat: Gdzie kupić w Polsce (tenon cutter)
    Od: j...@g...com

    Poszukuję sklepu w Polsce, w którym mógłbym obejrzeć i kupić narzędzie współpracujące
    z wiertarką przy pomocy którego można strugać końcówki kołków. Nie wiem jak to może
    się nazywać po Polsku. Angielska nazwa to TENON CUTTER. Jeśli ktoś kojarzy polską
    nazwę handlową takiego noża/frezu lub zna adres sklepu proszę o pomoc.
    Na ebay'u jest kilka ofert, na allegro nie udało mi się znaleźć.

  • 2. Data: 2014-01-08 15:45:02
    Temat: Re: Gdzie kupić w Polsce (tenon cutter)
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl>

    > Na ebay'u jest kilka ofert, na allegro nie udało mi się znaleźć.

    Dlaczego nie kupisz na ebayu, za drogo? Bezpieczniejsze niż Allegro.

    Janek

  • 3. Data: 2014-01-08 15:50:48
    Od: j...@g...com

    Na allegro nie chcę kupić. Mówię tylko, że nie znalazłem.
    Chciałbym obejrzeć przed zakupem, bo narzędzie jest dość drogie.