  • 1. Data: 2014-01-09 21:20:35
    Temat: odnowienie fug
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Wzięłam się za naprawę fug między kafelkami w łazience.
    Na podłodze fugi trzymają się dobrze, ale z białych zrobiły się
    feee.
    Zastanawiam się podrapać je trochę i nałożyć na tą fugę ciemną,
    czy może rozrobić tą ciemną fugę na rzadko i "pomalować" nią
    starą fuge?
    Złapie ten nowy kolor na trwałe?
    Może koś z Was ma za sobą takie doświadczenia?

    Pozdrawiam Krycha.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-01-15 13:00:21
    Temat: Re: odnowienie fug
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Krycha" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > starą fuge?
    > Złapie ten nowy kolor na trwałe?
    > Może koś z Was ma za sobą takie doświadczenia?

    Moje doświadczenie jest takie, że fuga zrobiona na rzadko nie będzie miała
    jednolitego koloru.

    Za to mam bardzo pozytywne (i przypadkowe) doświadczenie z odnawianiem
    starych jasnych fug za pomocą domestosa. Jak mi się kiedyś rozlał i poleżał
    przez kilkanaście minut to później fuga w tym miejscu byłą jak nowa (jasny
    beż) tak że niedługo potem wszystkie fugi na podłodze w łazience tak
    potraktowałem. Swoją droga to głupi pomysł by w łazience dawać na podłogę
    jasne szerokie fugi.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2014-01-15 22:07:24
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-15 13:00, Ergie pisze:
    (...)
> [...]
    > poleżał przez kilkanaście minut to później fuga w tym miejscu byłą jak
    > nowa (jasny beż) tak że niedługo potem wszystkie fugi na podłodze w

    Zrobię tak przy kolejnym porządkowaniu fug.

    Krycha

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.