  • 1. Data: 2014-01-08 14:53:08
    Temat: wełna
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    hej
    czeka mnie ocieplenie poddasza w domu. przegladam i szukam welny i
    natrafilem na cos takiego:
    http://tnij.org/iauvigp

    parametry gorsze ale cena sporo nizsza. czy faktycznie oplaca sie dopalcic
    do isovera czy rockwool'a?
    dach ok 200m2 z pelnym deskowaniem prosty 3 okna dachowe i tyle.

    ewentualnie co polecacie? sam ocieplac nie bede ale cena i jakos ma
    znaczenie.

  • 2. Data: 2014-01-08 15:38:51
    Temat: Re: wełna
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl>

    > ewentualnie co polecacie? sam ocieplac nie bede ale cena i jakos ma
    > znaczenie.

    Wg mojej wiedzy tylko Rockwool. Osobiście go kupiłem po długim czasie
    analizy i teraz czeka na montaż. Niektórzy sąsiedzi zostali namówieni na
    Isovera ale on mi się nie podobał ze względu na to, że ponoć bardziej
    absorbuje wodę, jest to związane z materiałami z jakich jest wytwarzany.

    Janek

  • 3. Data: 2014-01-08 15:51:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-01-08 15:38, Jan Drawski pisze:

> [...]
    > Isovera ale on mi się nie podobał ze względu na to, że ponoć bardziej
    > absorbuje wodę, jest to związane z materiałami z jakich jest wytwarzany.

    E tam, co ma absorbowac. Roznica taka, ze jedna skalna a druga ze szkla,
    czyli piasku. Co nie umniejsza Twojemu wyborowi, bo Rockwool to bardzo
    dobra welna i mam na mysli jedyna jaka znam tj. Toprock.
    Niestety nie warto oszczedzac na welnie, bo tania nie da sie tego zrobic
    poprawnie.

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2014-01-08 15:54:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-01-08 14:53, Marcin Ł pisze:
    > hej
    > czeka mnie ocieplenie poddasza w domu. przegladam i szukam welny i
    > natrafilem na cos takiego:
    > http://tnij.org/iauvigp

    O Jezu...

> [...]
    > dach ok 200m2 z pelnym deskowaniem prosty 3 okna dachowe i tyle.
    >
    > ewentualnie co polecacie? sam ocieplac nie bede ale cena i jakos ma

    Jak sam ocieplac nie bedziesz to kup byle co, bo i tak spier..la, wiec
    po co jeszcze przeplacac za welne.
    Gdybys jednak nabral pokory przed tym waznym etapem to proponuje omijac
    szerokim lukiem to co linkujesz tam wyzej, bo to tak jak bys chcial wata
    z worka szczelnie ocieplic poddasze. Zwyczajnie sie nie da. Nie ma
    czegos takiego jak tania welna i dobra.

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 5. Data: 2014-01-08 16:30:21
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "Marcin Ł" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dach ok 200m2 z pelnym deskowaniem prosty 3 okna dachowe i tyle.
    >
    > ewentualnie co polecacie? sam ocieplac nie bede ale cena i jakos ma

    Tylko i wylacznie rockwool
    nie pakuj sie w wynalazki bo bedziesz plakal...

    Andrzej
    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 6. Data: 2014-01-08 16:53:58
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    ok
    wiec jesli tylko rockwool to jaka odmiana?

  • 7. Data: 2014-01-08 17:45:05
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    > ok
    > wiec jesli tylko rockwool to jaka odmiana?

    na stronie rockwoola masz tableke jaka do czego
    i tego sie trzymaj
    odezwij sie na maila ze strony www, nie wiem skad jestes ale jak bedziemy
    mieli gdzies blisko budowe to mozemy Ci zamowic welne tak "przy okazji" a
    bierzemy bezposrednio z fabryki wiec cena zazyczaj nizsza niz w marketach

    Andrzej
    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 8. Data: 2014-01-08 17:53:43
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl>

    > wiec jesli tylko rockwool to jaka odmiana?

    TOPROCK

    Janek

  • 9. Data: 2014-01-08 18:42:35
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    >Jak sam ocieplac nie bedziesz to kup byle co, bo i tak spier..la, wiec po
    >co jeszcze przeplacac za welne.
    >Gdybys jednak nabral pokory przed tym waznym etapem to proponuje omijac

    A może z tą pokorą to może byś zaczął od siebie? Mądralo?

  • 10. Data: 2014-01-08 20:45:23
    Od: tataglia <t...@g...pl>

    On 2014-01-08 14:53, Marcin Ł wrote:
> [...]
    > dach ok 200m2 z pelnym deskowaniem prosty 3 okna dachowe i tyle.
    >
    > ewentualnie co polecacie? sam ocieplac nie bede ale cena i jakos ma

    Dach (pełne deskowanie) nad domem ociepliłem Ursą Platinium 32.
    Kosztowała dużo. Później ocieplałem dach nad pomieszczeniem nadgarażowym
    i tam już poskąpiłem i kupiłem Isovera Unimatę.
    Kiedyś myślałem, że wełna to wełna i lepiej nie przepłacać za tzw. lepszą.
    Obydwie wełny przy ocenie organoleptycznej nawet przez laika - dzieli
    przepaść. Dla przykładu: 10cm Ursy 32 w rolce jest 6,9m2 a Unimaty 15cm
    jest mniej więcej tyle samo przy czym rolka Ursy jest ze dwa razy
    cięższa i ma większą średnicę.
    Jeżeli ktoś mówi, że z czasem wełna oklapnie pod dachem - to patrząc na
    Ursę stwierdzisz, że nie ma takiej możliwości.
    A Unimata ? Coś jak szmato-wata.

    t.