  • 21. Data: 2012-02-02 15:30:17
    Temat: Re: Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Kapsel <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > "żydzenie" przeca...
    >
    > Fakt jest taki, że marże na tych bateryjkach są często ogromne i jak
    > potrzebujesz częściej/więcej (mam wagę kuchenną na 2 takie bateryjki) to
    > się robi dziwnie (ta waga kosztowała, razem z 2 bateryjkami - 23 zł). Każdy
    > może sprzedawać swój towar po ile tam wymyśli, chciałem tylko zauważyć że
    > pytanie o tanie źródło tego typu baterii niekoniecznie jest bezzasadne.

    > cy punkt.
    >
    > Człowiek, u którego kupiłem baterię prowadzi zakład dorabiania kluczy
    > jeszcze i często tam stoję po 20 minut zanim kolejka zejdzie.

    To mama nie dorobiła Ci sznurka żebyś na szyi nosił?

  • 22. Data: 2012-02-02 15:31:17
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Kapsel <k...@o...pl> napisał(a):

    > Wy się śmiejecie z człowieka, a ostatnio kupowałem baterie CR232 i to mi 8
    > zł policzył zegarmistrz, a za to można kupić 4 paluszki alkaiczne o nieco
    > większej mocy :]

    Podobno paluszka ciężko wsadzić do zegarka.

  • 23. Data: 2012-02-02 15:33:05
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    kogutek napisał(a):
    > Ale potem trzeba do zegarmistrza iść zeby przełożył baterie.
    I problem wraca gdzie tani zegarmistrz :/
    --
    Krzysiek

  • 24. Data: 2012-02-02 15:33:14
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    dorato <b...@k...com> napisał(a):

    > Użytkownik "Andy Niwiński" >
    >
    > Nie zawsze to co wydaje się oczywiste takie jest w rzeczywisosci. Np można
    > zakładać że będąc lojalnym klientem dostanie się lepszą cenę. A w
    > rzeczywistości nie zawsze tak jest. Np w telefonii komórkowej.

    Lepszą cenę na baterię za złotówkę wymienianą raz na dwa lata bo się jest
    stałym klientem. Ubawiłeś mnie. Proszę nie pisz nic więcej bo mi się zajad
    zrobił i mnie boli jak się śmieję.

  • 25. Data: 2012-02-02 15:34:08
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał(a):

    > cen
    > I problem wraca gdzie tani zegarmistrz :/
    Jak to gdzie? Na Lipowej 14

  • 26. Data: 2012-02-02 17:45:51
    Od: "dorato" <b...@k...com>

    Użytkownik "kogutek" <
    . Ubawiłeś mnie. Proszę nie pisz nic więcej bo mi się zajad
    > zrobił i mnie boli jak się śmieję.

    Stan twojego zdrowia z pewnością wszystkich interesuje

  • 27. Data: 2012-02-02 18:10:39
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    dorato <b...@k...com> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <
    > .. Ubawiłeś mnie. Proszę nie pisz nic więcej bo mi się zajad
    >
    > Stan twojego zdrowia z pewnością wszystkich interesuje

    Mniej więcej tak interesuje jak hurtowy zakup jednej baterii do zegarka i
    program lojalnościowy z tym związany.

  • 28. Data: 2012-02-02 20:39:42
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2012-02-02 16:34, kogutek pisze:

    > Jak to gdzie? Na Lipowej 14

    Niemożliwe, na Lipowej 14 mieszka mój dziadek. Ma 83 lata i całe życie
    pracował jako kierowca. Nigdy nie naprawiał zegarków.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 29. Data: 2012-02-02 22:39:37
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    wolim <n...@t...pl> napisał(a):

    > Niemożliwe, na Lipowej 14 mieszka mój dziadek. Ma 83 lata i całe życie
    > pracował jako kierowca. Nigdy nie naprawiał zegarków.
    >
    > Pozdrawiam,
    > MW
    Zarzucasz ze mijam się z prawdą. Jak tak, to jutro na łąkach. Broń możesz wybrać.

  • 30. Data: 2012-02-04 04:45:56
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2012-02-02 23:39, kogutek pisze:

    > Zarzucasz ze mijam się z prawdą. Jak tak, to jutro na łąkach. Broń możesz wybrać.

    Ale na Niskich Łąkach, czy na Łąkach Trzebnickich? Jeśli zaś chodzi o
    broń, to proponuję pojedynek na tasery. Oczywiście zasilane bateryjnie.
    Termin jutrzejszy mi nie pasuje, podam go w najbliższym czasie - muszę
    najpierw kupić baterię do tasera, a nigdzie nie mogę znaleźć w dobrej cenie.

    Pozdrawiam,
    MW