eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGdzie powinien kończyć się gwint gniazda wody względem powierzchni kafelek ?Gdzie powinien kończyć się gwint gniazda wody względem powierzchni kafelek ?
  • Data: 2012-07-30 21:44:52
    Temat: Gdzie powinien kończyć się gwint gniazda wody względem powierzchni kafelek ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam baterię montowaną do ściany. W ścianie są dwa otwory gwintowane z
    instalacji zgrzewanej. Teraz: jaka powinna być odległość poczatku gwintu
    wzgledem powierzchni kafelek?

    Konkretnie coś takiego musze osadzić w ścianie:

    http://tinyurl.com/c8u4r5r

    Interesuje mnie jak dokładnie względem powierzchni kafelek ma wyjść
    czoło tego gniazda. Do tej pory miałem zamontowane około 5mm poniżej
    powierzchni kafelek i okazalo się że nie da się zamontować maskownicy
    baterii (tej stożkowej blachy) bo było za mało miesca. Teraz chciałbym
    wiedzieć na 100% zanim zakafelkuje.