  • 1. Data: 2010-03-20 22:33:33
    Temat: Gdzie w sieci kupic wklad do kominka?
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Uszanowanie.

    Jak ktos kupowal to prosze o adres.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2010-03-20 22:49:02
    Temat: Re: Gdzie w sieci kupic wklad do kominka?
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    news:ho3gpc$psi$1@news.interia.pl...
    > Uszanowanie.
    >
    > Jak ktos kupowal to prosze o adres.
    >
    > Pozdro.. TK

    poecam Wellington, Victoria str. 132
    ot...

  • 3. Data: 2010-03-21 08:39:05
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    > Jak ktos kupowal to prosze o adres.
    >
    > Pozdro.. TK
    Kratki się silnie reklamują. Dużo ich na allegro (nie tylko wkłady, również
    inne akcesoria).
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-03-21 12:47:17
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Maniek4 pisze:
    > Uszanowanie.
    >
    > Jak ktos kupowal to prosze o adres.
    >
    > Pozdro.. TK

    Bralem w Kratkach przez Allegro, 2 szt.
    Bardzo fachowy dowóz (samochód z windą), kominki na palecie,
    dostarczone pod próg.

    Jak zwykle, uwaga osobista - kominek to syf w domu. Drugi raz
    bym w to nie wszedl.

    pozdro
    --
    A s

  • 5. Data: 2010-03-21 16:21:55
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości

    > Jak zwykle, uwaga osobista - kominek to syf w domu. Drugi raz
    > bym w to nie wszedl.

    Ale zawsze to alternatywa na wypadek awarii wymagajacego pradu CO. :-)

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2010-03-21 17:01:01
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    > Uszanowanie.

    Powiedzcie mi uzytkownicy ktory lepszy, zeliwo czy stal?

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2010-03-21 19:21:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 13:47:17 +0100, Andrzej S. napisał(a):

    > Jak zwykle, uwaga osobista - kominek to syf w domu. Drugi raz
    > bym w to nie wszedl.

    Cholera, a dzieci masz?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 8. Data: 2010-03-21 19:21:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 18:01:01 +0100, Maniek4 napisał(a):

    > Powiedzcie mi uzytkownicy ktory lepszy, zeliwo czy stal?

    Zaraz po tym, jak mi odpowiesz, czo lepsze: Porshe Carrera, czy Renault
    Magnum?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 9. Data: 2010-03-22 04:18:01
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > Powiedzcie mi uzytkownicy ktory lepszy, zeliwo czy stal?

    Stal z szamotem ;)

    Kane

  • 10. Data: 2010-03-22 04:20:21
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > Jak ktos kupowal to prosze o adres.

    http://twojkominek.pl/

    Tu, około roku temu. Akurat to co kupowalem mieli najtaniej.
    Wszystko w porządku.

    Pozdrawiam

    Kane