  • 1. Data: 2009-10-22 10:19:06
    Temat: Gdzie znaleźć inspiracje (przykłady) do aranżacji własnego mieszkania?
    Od: GK <g...@g...pl>

    Witam,
    Mieszkanku przydał by się remont, ale nie bardzo mam pomysły co i jak
    zrobić. Chętnie zaczerpnąłbym z jakiegoś źródła, obejrzał inne
    mieszkania i wykorzystał podobne rozwiązania u siebie.
    Znacie jakieś strony lub inne źródła z ciekawymi aranżacjami mieszkań?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2009-10-22 11:12:19
    Od: Qwerty <k...@j...pl>

    http://tinyurl.com/yh9sjth

  • 3. Data: 2009-10-22 11:44:56
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 22 Oct 2009 13:12:19 +0200, Qwerty napisał(a):

    > http://tinyurl.com/yh9sjth

    Fajna witryna :)

    --
    Kapsel