  • 1. Data: 2009-10-21 18:42:30
    Temat: Przenośny (samochodowy) odtwarzcz DVD - problem z pilotem
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    jakiś czas temu kupiłem samochodowy odtwarzacz
    DVD (Next Base SDV97-A). Problem w tym, że
    ostatnio moje pociechy zgubiły pilota do niego
    i teraz nie za bardzo da się z niego korzystać.
    Szukam kogoś kto być może ma taki odtwarzacz
    albo zbliżony i zechciałby mi pomóc. Sygnały z
    pilota można skopiować za pomocą np.
    PDA/palmtopa z odpowiednim oprogramowaniem, i
    to by mi wystarczyło. Cała procedura zajmuje
    jakieś 2 minuty.

    Ten odtwarzacz wygląda tak:
    http://www.dooyoo.co.uk/dvd-player/apollo-next-base-
    sdv97/#

    cały komplet mniej więcej tak:
    http://www.next-base.pl/images/sdv97Expl.gif

    W tym wszystkim najważniejszy jest wygląd
    pilota bo sam odtwarzacz występuje w handlu
    pod różnymi nazwami np. SilverCrest (Lidl),
    Phantom etc.

    Jeśli więc ktoś ma taki odtwarzacz i
    zechciałby mi pomóc to odwdzięczę się
    czteropakiem wybranej marki :-)

    Jeśli właściciel mieszka w okolicach
    trójmiasta to chętnie podjadę i zeskanuję
    pilota (gwoli wyjaśnienia, ta procedura jest
    absolutnie bezpieczna dla pilota), jeśli zaś
    nie, to wyjaśnię dokładnie jak to zrobić
    (warunkiem jest posiadanie jakiegoś PDA).

    Z góry dziękuję

    AW