  • 1. Data: 2009-10-21 15:03:01
    Temat: Jaki dzwonek bezprzewodowy wybrać?
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    Witam,

    Jakiś czas temu kupiłem w Castoramie dzwonek bezprzewodowy. Od początku
    nie działał jak należy - raz dzwonił, raz nie. Niezależnie od stopnia
    nowości bateryjek. Więc pewnie z zasiegiem było coś nie teges. Niestety
    z różnych powodów droga między włącznikiem i dzwonkiem przebiega u mnie
    przez dwie ściany.
    Możecie polecić jakiś model który z zasięgiem i mocą sygnału nie ma
    problemów?

  • 2. Data: 2009-10-21 15:55:32
    Temat: Re: Jaki dzwonek bezprzewodowy wybrać?
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Rydzewski" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przez dwie ściany.
    > Możecie polecić jakiś model który z zasięgiem i mocą sygnału nie ma

    A nie umieściłeś nadajnika bezpośrednio na metalu bramy ? Jesli tak, daj
    jakąś podkładkę z drewna lub plastiku. Najlepiej umocuj tak, aby nadajnik
    był między prętami (czy co tam masz metalowego).
    JBP

  • 3. Data: 2009-10-21 22:04:09
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    JBP wrote:
    > A nie umieściłeś nadajnika bezpośrednio na metalu bramy ? Jesli tak, daj
    > jakąś podkładkę z drewna lub plastiku. Najlepiej umocuj tak, aby nadajnik
    > był między prętami (czy co tam masz metalowego).

    Nadajnik jest na zewnętrznej ścianie domu. Odbiornik znajduje się na
    piętrze.

  • 4. Data: 2009-10-22 07:56:51
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Oct 21, 5:03 pm, Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl> wrote:
> [...]
    > przez dwie ściany.
    > Możecie polecić jakiś model który z zasięgiem i mocą sygnału nie ma

    Kiedyś musiałem awaryjnie coś takiego założyć (w zimie łatwiej było
    dzwonek bezprzewodowy "założyć" niż wymienić domofon).
    Obejrzałem sobie w Casto, w Leroy i kupiłem na bazarku za pół ceny
    marketowej. W zasadzie wszystko taka sama chińszczyzna, tylko
    opakowania inne.
    Czy i jak działa będzie zależało od egzemplarza a nie od firmy. Tak
    więc reklamuj (albo po prostu wymień jeśli nie minęło więcej niż
    tydzień na inną sztukę), może działać znacznie lepiej (lub gorzej).

    --
    ZZ@private