-
11. Data: 2013-01-01 19:06:21
Temat: Re: Gerda - 31.12.2012
Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
On 2013-01-01 14:07, Marek Dyjor wrote:
> nie no pewnie nic nei robią :)
Ale za to z jakim zaangażowaniem! ;-)
Piotrek
-
12. Data: 2013-01-01 19:19:09
Temat: Re: Gerda - 31.12.2012
Od: Jacek <s...@o...pl>
W dniu 2012-12-31 18:11, a...@p...pl pisze:
> czesc,
>
> dzis ok. 9-12 probowalem dodzownic sie do kogokolwiek z firmy Gerda
> (numery ze strony gerda.pl) - i dupa. Tak, jakby firma nie stniala.
> Zadna sekretarka, zadna poczta glosowa (ze nie pracujemy), zaden
> przedstawiciel regionalny (z 5 numerow probowalem) - nikt nie odebral
> rozmowy.
>
> PORAZKA panowie i panie z Gerda.
>
To rzeczywiście oburzające.
Ja kupiłem światełka na choinkę i w Sylwestra się zepsuły i tak samo pod
numerami telefonów importera oraz producenta w Chinach nikt nie
odpowiadał. To straszne tak zostawić klienta na pastwę losu.
Jacek
-
13. Data: 2013-01-04 15:11:38
Temat: Re: Gerda - 31.12.2012
Od: a...@p...pl
On Mon, 31 Dec 2012 18:11:41 +0100, a...@p...pl wrote:
>czesc,
>
>dzis ok. 9-12 probowalem dodzownic sie do kogokolwiek z firmy Gerda
>(numery ze strony gerda.pl) - i dupa. Tak, jakby firma nie stniala.
>Zadna sekretarka, zadna poczta glosowa (ze nie pracujemy), zaden
>przedstawiciel regionalny (z 5 numerow probowalem) - nikt nie odebral
>rozmowy.
>
>PORAZKA panowie i panie z Gerda.
wystarczyloby automat z Szczesliwego Nowego Roku 2013 zyczy
Gerda....Dzis nie pracujemy - zapraszamy w nowym roku
a tak nie wiadomo nic. Nikt nie odebral.....
--
ThinkXtra
-
14. Data: 2013-01-04 21:37:43
Temat: Re: Gerda - 31.12.2012
Od: Adam <a...@g...com>
W dniu piątek, 4 stycznia 2013 15:11:38 UTC+1 użytkownik a...@p...pl napisał:
> wystarczyloby automat z Szczesliwego Nowego Roku 2013 zyczy
> Gerda....Dzis nie pracujemy - zapraszamy w nowym roku
Wtedy bys narzekal ze straciles kase na telefon z bzdurnym komunikatem a i tak nic
nie zalatwiles :D Nikt nie odbiera = nikogo nie ma. Mnie bardziej denerwuja takie
wlasnie bezsensowne automaty.
pozdr.
--
Adam
-
15. Data: 2013-01-04 22:32:25
Temat: Re: Gerda - 31.12.2012
Od: a...@p...pl
On Fri, 4 Jan 2013 12:37:43 -0800 (PST), Adam <a...@g...com>
wrote:
>W dniu piątek, 4 stycznia 2013 15:11:38 UTC+1 użytkownik a...@p...pl napisał:
>
>> wystarczyloby automat z Szczesliwego Nowego Roku 2013 zyczy
>> Gerda....Dzis nie pracujemy - zapraszamy w nowym roku
>
>Wtedy bys narzekal ze straciles kase na telefon z bzdurnym komunikatem a i tak nic
nie zalatwiles :D Nikt nie odbiera = nikogo nie ma. Mnie bardziej denerwuja takie
wlasnie bezsensowne automaty.
>pozdr.
a tak stracilem pol godziny na wydzwanianie po wielu numerach. Takie
zachowanie firmy, ktora chce byc firma pan-europejska jest troche nie
takie!!!
--
ThinkXtra