  • 41. Data: 2009-01-20 18:32:38
    Temat: Re: Glazura i terakota - układanie i ceny
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    William wrote:
    > Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Samo klejenie i fugowanie pewnie przekłada się na 1h = 1m2, wiec to
    > porównywalna cena.

    jak już zrobię swoją łazienkę (gres rektyfikowany, ciecie fazy i sraty paty)
    to wam napisz eiel to czasu zajmuje nie doświadczonemu fliziarzowi.
    bo ukłądanie podłogi to bajka

  • 42. Data: 2009-01-20 18:57:57
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    > sprawdzi sie przy fazowanie ale nie przy cięciu.
    >
    > ale masz rację musze to jeszcze sprawdzić. moze ciąc na dwa razy :)

    Ciecie wiekszych elementow niestety wymaga rownoleglosci. :-))

    Pozdro.. TK

  • 43. Data: 2009-01-20 21:24:55
    Od: "kiki" <...@...c>

> [...]

    Z łazienkami to trudna sprawa do wyceny. Łazienka na gotowo to robota
    powolna i wielobranżowa. Ceny za łazienkę od 3tys do kilkunastu tysiecy i ja
    się akurat im nie dziwię, że chcą zobaczyć robote.
    Ale pochwalę się, że mam super kafelkarza. Pilnuję go co do reżimów
    technologicznych, odczekania po wylewce i tak dalej co do folii w płynie ale
    gość artysta. Rękami jedzie po łączeniach, narożnikach wspólnych, świeci z
    boku lekkim światłem czy nie odstają. Samego bym go nie zostawił, musi czuć
    oddech aletak to jest super fachowiec.

  • 44. Data: 2009-01-20 22:24:25
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "kiki" <...@...c> napisał w wiadomości

> [...]
    > świeci z boku lekkim światłem czy nie odstają. Samego bym go nie zostawił,
    > musi czuć oddech aletak to jest super fachowiec.

    Kiki, byles moze u jakiego psychoterapeuty ostatnio?? No ja Cie nie poznaje,
    jak to super fachowiec?? :-))

    Pozdro.. TK

  • 45. Data: 2009-01-21 11:36:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "kiki" <...@...c> napisał w wiadomości

    > Kiki, byles moze u jakiego psychoterapeuty ostatnio?? No ja Cie nie
    > poznaje, jak to super fachowiec?? :-))

    napoczątku każdy tak ma a potem dostaje słoik paragonów.

  • 46. Data: 2009-01-21 22:04:56
    Od: "kiki" <...@...c>

    "Maniek4" <t...@p...fm> wrote in message

    > Użytkownik "kiki" <...@...c> napisał w wiadomości

    > Kiki, byles moze u jakiego psychoterapeuty ostatnio?? No ja Cie nie
    > poznaje, jak to super fachowiec?? :-))

    Byli przyzwoici też, nie moge powiedzieć ale robotników dzieli się na wiele
    kategorii. Najgorsi są ci co nie potrafią lub robią na odpieprz lub jedno i
    drugie. Najgorsze jest to, że żadne pieniądze ich nie zmobilizują.
    Przeważnie to po prostu nie potrafią, a ich opowieści o 20 latach pracy w
    zawodzie są zmyślone.

  • 47. Data: 2009-01-21 22:05:39
    Od: "kiki" <...@...c>

    > napoczątku każdy tak ma a potem dostaje słoik paragonów.

    Nie nie, ten dostanie premie ale jak sobie już pójdzie.

  • 48. Data: 2009-01-21 22:40:02
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Alien" <a...@a...com.pl> wrote:

    > No tak przypuszczałem, że metraż to nie wszystko...
    >
    > A nieco z innej beczki:
    > jak się zabrać za obudowę wanny "łukowej"?
    > Czy trzeba z bloczków układać jakąś konstrukcję, na której oprze się
    > wanna, czy są może jakieś miękkie ("pianka", styropian?) i trwałe
    > materiały do takich celów? Nie bardzo mam koncepcję...

    Witaj,
    http://pl.youtube.com/watch?v=KCtdW5wtDYo
    Tu jest zabudowa wanny prostej. Zamiast profili UW zwykłych, musisz kupić
    ponacinane do łuków. Do tego płyta GK do gięcia zamiast zwykłej, zielonej.
    W podobnej technologii dziś skonczyłem kabinę prysznicową z jednym
    narożnikiem zaokrąglonym. Jest to bajecznie proste.
    Widziałem również gdzieś film ze specjalną, gotową ścianką łukową pod wannę,
    wykonaną ze styropianu. Z jednej strony ścianka jest ponacinana, z drugiej
    ma wklejoną siatkę na jakimś elastycznym kleju. Montaż na piankę.
    Innym rozwiązaniem jest wypełnienie całej przestrzeni pod wanną pianą, potem
    uformowanie łuku i wklejenie siatki pancernej.
    I oczywiście rozwiązanie standardowe - murowanko z siporeksu :)

    --
    Bartek (z okolic Wrocławia ;)

  • 49. Data: 2009-01-22 07:08:55
    Od: "Alien" <a...@a...com.pl>

    "Bartek" napisał:
    > Witaj,
    > http://pl.youtube.com/watch?v=KCtdW5wtDYo
    > Tu jest zabudowa wanny prostej.

    Dzięki za link :-)
    Rzeczywiście zabudowa w pokazany sposób jest w miarę prosta...
    U mnie jest nieco inaczej, bo poza częścią, która miałaby być zabudowana w
    analogiczny sposób ("zlicowana" z krawędzią wanny), chciałbym przy dwóch
    ścianach zrobić swego rodzaju "półki" - tzn. powierzchnię między wanną a
    ścianą (szerokości około 10-12 cm) chcę przeznaczyć na różniaste akcesoria
    kąpielowe.
    To tak, jakby na pokazanym linku dłuższa krawędź wanny miałaby być odsunięta
    od wanny o te 10-12 cm, przy czym powstała w ten sposób pozioma powierzchnia
    powinna byc odpowiednio wytrzymała. Obawiam się, że regips może tu nie
    wytrzymać przypadkowego (czy wręcz świadomego) stąpnięcia. Dlatego też
    skłaniam się ku użyciu siakiegoś bloczka. Suporexu.
    Dzięki jeszcze raz.
    Już myślałem, że wątek tak mocno zrobił się offtopiczny, że nie pojawi się
    nic w temacie :)