  • Data: 2009-03-25 09:16:20
    Temat: Gorąco pod kominkem?
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gqb4rk$jke$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Tym bardziej, ze taki kominek to naprawde zadne obciazenie na posadzke,
    > wiec bez zadnych specjalnych zabiegow nie warto z tego rezygnowac.
    >
    > Pozdro.. TK

    Ja nie mam styro pod kominkiem.
    Nie dałem ze względów wytrzymałościowych.
    Moim zdaniem kominek jednak troche waży
    (przynajmniej mój).
    Co prawda jak pare osób stanie w jednym miejscu
    to obciążenie będzie podobne, no ale oni tam
    nie będą stali non stop.
    Co do zimna jakie by miało się dostac to w moim
    przypadku jest to znikome. Na posadzce w salonie
    parkiet, a bez styro mam tylko pod kominkiem.
    Poza tym kominek jest w środku domu.

    Zaś co do teorii że jak jest styro pod kominkiem
    to z uwagi na ciepło z czasem zniknie, to nie wiem
    jak jest w innych kominkach ale u mnie pod kominkiem
    jest wręcz zimno. Mój kominek jest na stalowych nogach
    a palenisko ponad pół metra nad posadzką. Palenisko
    jest wyłożone płytkami szamotowymi.
    U dołu dostaje się zimne powietze do ogrzania, więc
    temperatura tam nie osiąga nawet 50st.

    Pzdr
    J23