  • 1. Data: 2010-06-08 15:53:25
    Temat: Grunt śnieżka na płyty G-K
    Od: Grzegorz <b...@m...pl>

    Witam,
    mamy na ścianach i suficie położone świeżo płyty G-K, łączenia
    zaszpachlowane już i wyszlifowane.

    Czy można bezpośrednio na płyty w stanie jak wyżej (bezpośrednio na
    karton i poszpachlowane łączenia) nałożyć od razu grunt śnieżka i
    bezpośrednio na ten grunt farbę śnieżki? Niby na opakowaniu piszą, że
    nadaje się idealnie na płyty G-K.

    Mowa o tym gruncie: http://www.przemaluj.pl/1131_320.htm

    Pozdrawiam,
    Grzegorz.

  • 2. Data: 2010-06-09 08:44:14
    Temat: Re: Grunt śnieżka na płyty G-K
    Od: Rentier <f...@g...com>

    ,
> [...]
    > zaszpachlowane już i wyszlifowane.
    >
    > Czy można bezpośrednio na płyty w stanie jak wyżej (bezpośrednio na
    A myslisz o gruncie pod grunt czy co??

  • 3. Data: 2010-06-09 16:07:32
    Od: gpiziak <g...@g...com>

    On 9 Cze, 10:44, Rentier <f...@g...com> wrote:

    > A myslisz o gruncie pod grunt czy co??

    Myślę, żeby pomalować gruntem śnieżka (bezpośrednio na płytę) i na
    niego farba.
    Jeżeli się mylę i tak nie można to poproszę o wskazówkę jak to zrobić,
    aby było dobrze.
    Czy pod grunt śnieżki coś jeszcze powinno być smarowane?

    Pozdrawiam,
    Grzegorz.

  • 4. Data: 2010-06-09 17:03:31
    Od: "wolim" <n...@n...pl>

    Ja malowalem tym gruntem, a potem farbą.

    Efekt jest taki, że jakby zamiast gruntem pomalować najpierw białą farbą, to
    byłoby to samo.
    I tak trzeba potem malować dwa razy na docelowy kolor.

    A grunt wcale nie jest tani.

    Zresztą ten grunt, to tak naprawdę zwykła farba tylko o lekko gęstszej
    konsystencji.

    Co do Twojego pytania o kolejność prac, to najpierw szlifujesz, potem
    malujesz wszystko gruntem (lub farbą) ze szczególnym uwzględnieniem miejsc
    gipsowania.
    Potem malujesz docelowym kolorem.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 5. Data: 2010-06-09 18:01:30
    Od: gpiziak <g...@g...com>

    On 9 Cze, 19:03, "wolim" <n...@n...pl> wrote:

    > Co do Twojego pytania o kolejno prac, to najpierw szlifujesz, potem
    > malujesz wszystko gruntem (lub farb ) ze szczeg lnym uwzgl dnieniem miejsc
    > gipsowania.
    > Potem malujesz docelowym kolorem.

    Czyli można bezpośrednio na karton malować. A jak wyglądają łączenia
    po takim malowaniu? Widać je, czy raczej ładnie pokryte?

    Pozdrawiam,
    Grzegorz.

  • 6. Data: 2010-06-09 19:15:56
    Od: "wolim" <n...@n...pl>

    Jak dobrze zagipsowane i przeszlifowane, to nie ma prawa być jakichkolwiek
    znaków łączenia.

    Pozdrawiam,
    MW