  • 1. Data: 2012-06-18 23:14:21
    Temat: Gwarancja na galanterie lazienkowa
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Czesc!

    Moja zona wlasne wybiera osprzet do lazienki (prysznic z termostatem i
    deszczownica) i tak sie zastanawiam jak to jest z gwarancja na te rzeczy?
    Niby jest 5 lat, ale jak sie zepsuje to co - musze demontowac i wysylac do
    producenta/sprzedawcy? Czy jest opcja, ze przyjezdza serwis i naprawia?

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2012-06-19 00:16:43
    Temat: Re: Gwarancja na galanterie lazienkowa
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Jak wybierze GROHE to się nie trzeba będzie zastanawiać.
    Ja raz przyoszczędziłem i kupiłem termostatyczną włoską.
    Więcej tego błędu nie uczynię.

  • 3. Data: 2012-06-19 00:56:45
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "RadekNet" <r...@r...com> wrote in message
> [...]
    > producenta/sprzedawcy? Czy jest opcja, ze przyjezdza serwis i naprawia?

    Kup coś ładnego ale taniego z China. Jak się zepsuje to kupisz nowsze,
    ładniejsze. Wątpię że w piątym roku ktokolwiek ci coś naprawi mimo
    zapewnień. I kupuj w Castoramie czy czymś dużym.

  • 4. Data: 2012-06-19 13:34:52
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Mon, 18 Jun 2012 23:56:45 +0100, kiki <l...@l...net> wrote:

    > Kup coś ładnego ale taniego z China. Jak się zepsuje to kupisz nowsze,
    > ładniejsze. Wątpię że w piątym roku ktokolwiek ci coś naprawi mimo
    > zapewnień. I kupuj w Castoramie czy czymś dużym.

    Ale te chinskie sa brzydsze niz taki np. Grohe ... i co zrobie jak mi zona
    z domu zadzwoni, ze sie zepsulo a ja 1000km dalej? Polece wymienic?
    Sa jakies firmy z gwarancja na miejscu?

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 5. Data: 2012-06-19 13:36:31
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Mon, 18 Jun 2012 23:16:43 +0100, zapinio <z...@g...com> wrote:

    > Jak wybierze GROHE to sie nie trzeba bedzie zastanawiaae.

    W sensie, ze sie nie psuje czy ze nie ma problemow z gwarancja? ;)

    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 6. Data: 2012-06-20 01:07:33
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    I jedno i drugie.

  • 7. Data: 2012-06-20 08:27:48
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 19.06.2012 13:34, RadekNet pisze:

    > zona z domu zadzwoni, ze sie zepsulo a ja 1000km dalej? Polece wymienic?
    > Sa jakies firmy z gwarancja na miejscu?

    Wtedy to żona wezwie hydraulika... a Ty będziesz te 1000km dalej..:P

  • 8. Data: 2012-06-20 11:07:23
    Od: mk <d...@t...pl>

    W dniu 2012-06-19 13:34, RadekNet pisze:

    > Sa jakies firmy z gwarancja na miejscu?
    Gwarant gwarantuje (nie zawsze) to co wymyśli i napisze w karcie
    gwarancyjnej. Jako, że w tym dokumencie jest pełna dowolność to musisz
    poczytać

  • 9. Data: 2012-06-22 15:20:23
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Wed, 20 Jun 2012 10:07:23 +0100, mk <d...@t...pl> wrote:

    > Gwarant gwarantuje (nie zawsze) to co wymyśli i napisze w karcie
    > gwarancyjnej. Jako, że w tym dokumencie jest pełna dowolność to musisz
    > poczytać

    Ze tez sam nie wpadlem na to, zeby isc do sklepu czytac wszystkie
    gwarancje ;) Dzieki :)
    Chyba sie na Grohe zdecydujemy.

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 10. Data: 2012-06-22 15:21:05
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Wed, 20 Jun 2012 07:27:48 +0100, Albercik
    <n...@g...pl> wrote:

    > Wtedy to żona wezwie hydraulika... a Ty będziesz te 1000km dalej..:P

    Po co kusic los ;)

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk