  • 1. Data: 2012-06-19 09:40:18
    Temat: drzwi drewniane zewnetrzne przed tynkami czy po
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    Witam

    kiedy zamontować drzwi wejsciowe ? troche sie boje uszkodzen i tego ze sie
    powykrzywiają ? mam dziure 160x210 czy mozecie polecic jakie drewniane drzwi
    z przeszkleniem bo sie bujam od CALa do Dziadka - i ceny sa ogromne, jak dla
    mnie

    Dzieki

    http://decore-meble.pl

  • 2. Data: 2012-06-19 09:45:14
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "rt" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > drzwi
    > z przeszkleniem bo sie bujam od CALa do Dziadka - i ceny sa ogromne, jak

    ja mam CALa - 2szt
    te ważniejsze - głowne wejściowe - pokrzywiły się. jest szpara w dolnej
    części. zapadka którą rusza klamka średnio działa.
    w chwili obecnej wybrałbym kompozyt

    pzdr
    Piotr

  • 3. Data: 2012-06-19 09:47:16
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 19.06.2012 09:40, rt wrote:
> [...]
    > z przeszkleniem bo sie bujam od CALa do Dziadka - i ceny sa ogromne, jak dla

    Ja mam CALa debowego. Na razie wszytko ok.
    Ale tanie nie sa to sie zgadza.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 4. Data: 2012-06-19 10:43:04
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > drzwi
    > z przeszkleniem bo sie bujam od CALa do Dziadka - i ceny sa ogromne, jak

    Spytaj w jakiejs lokalnej firmie produkujacej takie rzeczy. Ja wlasnie tak
    zrobilem i z przeszlo 12 tysi jakie proponowal chory CAL zrobilo sie 5200.
    Wymiar podobny jak u Ciebie, po bokach dwa szklenia.
    Drzwi wstaw po tynkach, bo te glaby tynkarze taczka Ci je rozniosa jak znam
    zycie. Pozniej obrobic glif ze wstawionymi drzwiami to juz nie taki problem.

    Pozdro.. TK