  • 111. Data: 2013-08-06 23:40:08
    Temat: Re: Hej Kris
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:28871860-5ec3-4ead-963b-ba4260d93f27@googlegrou
    ps.com...
    > Utrata lacznosci to problem mojego operatora akurat, wiec rozwiazalbym go
    > zgloszeniem telefonicznym ;-)

    Ryli, nawet gdy jest po stronie sprzetu niezaleznego od operatora?

    Jak zawsze potrafisz mnie rozbawic, Twoja wiara we wlasna umiejetnosc
    sciemniania jest nieograniczona niczym wyobraznia Hana Solo :-DDD

  • 112. Data: 2013-08-12 23:18:03
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 sierpnia 2013 23:40:08 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Ryli, nawet gdy jest po stronie sprzetu niezaleznego od operatora?

    Po stronie sprzetu niezaleznego operatora mam wszystko zduplikowane wiec
    nie ma opcji zeby padlo cos, co wymaga natychmiast fizycznej ingerencji.

    > Jak zawsze potrafisz mnie rozbawic, Twoja wiara we wlasna umiejetnosc
    > sciemniania jest nieograniczona niczym wyobraznia Hana Solo :-DDD

    A Tobie nawet ironiczne zarciki nie wychodza :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.