  • 1. Data: 2009-02-26 19:48:21
    Temat: Ile może wynieść podzielenie pokoju?
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    chcę podzielić pokój na dwa mniejsze. Pokój ma ok. 4,2m x 4,5 m. Dzielenie
    będzie tak, że powstaną dwa pokoje 2,1m x 4,5 m. W ściance dzielącej mają
    być drzwi, czyli jeden pokój będzie przejściowy. Tak, że dzieci będą miały
    dwa pokoje zamaist jednego.
    Jak najlepiej to zrobić, czy ścianka regipsowa będzie ok?
    Jaki może być koszt takiego podziału (materiał + robocizna)?

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2009-02-26 20:02:14
    Temat: Re: Ile może wynieść podzielenie pokoju?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Piter S." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak najlepiej to zrobić, czy ścianka regipsowa będzie ok?
    > Jaki może być koszt takiego podziału (materiał + robocizna)?
    Moim zdaniem
    Materiał ok 300zł(8 płyt+ profile itp)+ 200zł najtańsze drzwi i ościeżnica+
    robocizna(jedna, max dwie dniówki) czyli z 200zł.
    Razem 700zł min.

    Kris

  • 3. Data: 2009-02-26 20:27:16
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 20:48:21 +0100, Piter S. napisał(a):

    > Jak najlepiej to zrobić, czy ścianka regipsowa będzie ok?

    Ścianka regipsowa to nie wiem, ale ścianka z płyt gipsowych będzie ok :))

    > Jaki może być koszt takiego podziału (materiał + robocizna)?

    Koszty:
    taśma wygłuszająca - 1 rolka ~= 30 zł
    profile UW75 dł. 3mb - 6 szt. ~= 90 zł
    profile CW75 dł. 3mb - 12 szt. ~= 110 zł
    wełna mineralna - 12 m^2 ~= 180 zł
    płyta gipsowa biała - 8 szt. ~= 220 zł
    wkręty do płyt - 1 paczka ~= 20 zł
    wkręty "pchełki" - 1 paczka ~= 15 zł
    kołki rozporowe - 1 paczka ~= 10 zł
    akryl - 2 tubki ~= 15 zł
    taśma do spoinowania ~= 5 zł
    zaprawa uniflott - małe op. ~= 35 zł
    gips szpachlowy - małe op. ~= 20 zł
    papier ścierny 180 - 1 rolka/5mb ~= 10 zł
    farba - 2 litry ~= 40 zł

    razem ścianka: 800 zł

    ościeżnica z marketu :) = 80 zł
    drzwi z marketu :) = 250 zł

    razem drzwi: 330 zł

    postawienie ścianki = 12 m^2 x 60 zł = 720 zł
    malowanie = 24 m^2 x 10 zł = 240 zł
    montaż drzwi = 100 zł

    razem robocizna: 1060 zł

    całość: około 2200 zł
    drobne wahania +/- 100 zł na kosztach materiału

    Jeżeli jesteś z Warszawy i jesteś zainteresowany, odezwij sie do mnie na
    priv: kontakt małpa wnetrza.net

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2009-02-26 20:46:52
    Od: "Adi7" <a...@g...com>

    > robocizna(jedna, max dwie dniówki) czyli z 200zł.
    > Razem 700zł min.

    > Kris

    Jak za tyle robisz to zatrudniam cię od jutra :)

    Adi

  • 5. Data: 2009-02-26 20:59:58
    Od: "W." <h...@g...pl>

> [...]
    > Jak najlepiej to zrobić, czy ścianka regipsowa będzie ok?
    > Jaki może być koszt takiego podziału (materiał + robocizna)?

    Pomyśl o drzwiach przesuwnych, pokoje będą wąskie i drzwi przesuwne nie będą
    przeszkadzać. Wyjdzie taniej niż normalne drzwi, a jaka wygoda. Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2009-02-26 21:07:55
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Ścianka regipsowa to nie wiem, ale ścianka z płyt gipsowych będzie ok :))

    Scream podał wersje max ja podam wariant optymalny/oszczędnościowy

    > Koszty:
    > taśma wygłuszająca - 1 rolka ~= 30 zł

    25zł

    > profile UW75 dł. 3mb - 6 szt. ~= 90 zł

    10zł * 6szt= 60zł

    > profile CW75 dł. 3mb - 12 szt. ~= 110 zł

    tu ok

    > wełna mineralna - 12 m^2 ~= 180 zł

    12mkw*10zł= 120zł

    > płyta gipsowa biała - 8 szt. ~= 220 zł

    8*21=168zł- a własciwie 7 płyt powinno starczyć

    > wkręty do płyt - 1 paczka ~= 20 zł

    1000sztuk= 9-10zł a 200szt pewnie starczy

    > wkręty "pchełki" - 1 paczka ~= 15 zł

    opak. 200szt= 3zł

    > kołki rozporowe - 1 paczka ~= 10 zł

    paczka to 100sztuk a po co tyle

    > akryl - 2 tubki ~= 15 zł

    ok

    > taśma do spoinowania ~= 5 zł

    ok

    > zaprawa uniflott - małe op. ~= 35 zł

    5kg 25-30zł

    > gips szpachlowy - małe op. ~= 20 zł

    25kg- 20zł

    > papier ścierny 180 - 1 rolka/5mb ~= 10 zł

    ok

    > farba - 2 litry ~= 40 zł

    dobra, ok

    > razem ścianka: 800 zł

    Wg mnie mozna spoko 25% taniej

    > ościeżnica z marketu :) = 80 zł

    ok

    > drzwi z marketu :) = 250 zł

    Najtańsze "gładkie" to ponizej 100zł

    > razem drzwi: 330 zł

    Mozna za 200zł

    > postawienie ścianki = 12 m^2 x 60 zł = 720 zł
    > malowanie = 24 m^2 x 10 zł = 240 zł
    > montaż drzwi = 100 zł
    >
    > razem robocizna: 1060 zł

    A tu jak ktos tyle zapłaci to jego problem
    Spoko mozna znależć kogoś za 200-300zł

    > całość: około 2200 zł
    > drobne wahania +/- 100 zł na kosztach materiału

    Wg mnie mozna prawie o połowe taniej, w zaleznosci od tego jakie drzwi i ile
    za robociznę.

    Kris

  • 7. Data: 2009-02-26 21:11:26
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Adi7" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jak za tyle robisz to zatrudniam cię od jutra :)

    W to ze kompletne dachy(wiezba, pokrycie dodatki robią za 42zł/mkw tez nie
    wierzyłeś a podano Tobie kilka przykładów że za tyle zrobiono
    Faktycznie troszkę zaniżyłem- 700zł to materiał+ drzwi ew. przesuwane ale w
    kolejnym poscie podałem ceny z naszego regionu i wyszło troszkę ponad 1000zł

    Kris

  • 8. Data: 2009-02-26 21:22:39
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Adi7" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    Rozumiem że zatrudniasz ludzi i nawet niewykwalifikowany pracownik "przy
    łopacie" czy "przy wkrętarce" dostaje u Ciebie dniówke wiekszą jak 100zł, a
    Ty płacisz jeszcze do tego ZUSy, Srusy itp. Jeśli tak to pogratulować Twoim
    pracownikom takiego szefa.

    Kris

  • 9. Data: 2009-02-26 23:10:21
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 22:07:55 +0100, Kris napisał(a):

    > Scream podał wersje max ja podam wariant optymalny/oszczędnościowy

    Troche zaniżyłeś koszty wkrętów :) A specjalnie napisałem więcej, bo małe
    opakowania są drogie.

    > Najtańsze "gładkie" to ponizej 100zł

    Szczerze mówiąc nigdzie takich nie widziałem. Najtańsze jakie widziałem
    kosztowały 199 zł ale to była promocja.

    (...)

    > A tu jak ktos tyle zapłaci to jego problem
    > Spoko mozna znależć kogoś za 200-300zł

    Znajdziesz kogoś kto wykona takie krótkie zlecenie za 300 zł? Szczerze
    wątpię. Jeśli jednak - to daj mi na niego namiary :)) Siła robocza jest
    teraz dużo tańsza niż pół roku temu czy rok temu ale dotyczy to tylko
    niewykwalifikowanych pracowników - przynieś, podaj, wypakuj towar, rozkuj
    tu w tym miejscu gdzie narysowane, posprzątaj, itd. Fachowcy nadal biorą
    dużo. Do tego trzeba doliczyć jakiś zysk, dać gwarancję, itd. Wiem, utopia,
    nie? :)

    Z ceny można troche zejść, to fakt, bo nie mówię że robocizna jest
    policzona tanio, ale nie można z niej zejść aż o 70% :))

    --
    best regards,
    scream

  • 10. Data: 2009-02-26 23:10:43
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 21:59:58 +0100, W. napisał(a):

    > Pomyśl o drzwiach przesuwnych, pokoje będą wąskie i drzwi przesuwne nie będą
    > przeszkadzać. Wyjdzie taniej niż normalne drzwi, a jaka wygoda. Pozdrawiam.

    Takie drzwi to ok. 80 zł i są dostępne od ręki.

    --
    best regards,
    scream