  • 31. Data: 2009-02-04 22:21:13
    Temat: Re: Ile za ogrzewanie?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4989e01b@news.home.net.pl...

    > Panie Adamie gosc chce troche danych statystycznych wiec nie ma co sie
    > goraczkowac
    > Wiekszosc samochodów w pl jednak nie pali 20l - wyniki skrajne wiec mozna
    > odrzucic
    > dalej wszystko ladnie sie ulozy w krzywa Gaussa i mozna miec na podstawie
    > takich danych jakies pojecie

    Dokladnie chodzi o Gaussa (witam statystyka), skrajne odrzucamy.

    > ja jestem w trakcie budowy wiec dopóki nie zalepie ostatniej dziury nie
    > martwie sie o rachunki

    Tez sie nie martwilem, ale dzis zamowilem kociol gazowy, po malu spinam
    ogrzewanie i efekty trudnych decyzji niedlugo bede poznawal. Chcialem
    wiedziec czego powinienem sie spodziewac. Nie mam nic przeciwko wyliczeniom,
    ale tez musimy wiedziec do czego je odniesc, bo np. "gazownia" rznie w bola,
    czy co tam jeszcze.

    Pozdro.. TK

  • 32. Data: 2009-02-05 07:54:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > wyliczeniom, ale tez musimy wiedziec do czego je odniesc, bo np.
    > "gazownia" rznie w bola, czy co tam jeszcze.

    Tylko nie tnij zyl po pierwszych rachunkach ;-) nastepne powinny byc nizsze.

  • 33. Data: 2009-02-05 09:11:03
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Tylko nie tnij zyl po pierwszych rachunkach ;-) nastepne powinny byc
    > nizsze.

    A tak, to wiem. :-)
    Dzieki.

    TK

  • 34. Data: 2009-02-06 00:18:17
    Od: AW1 <a...@a...com.pl>

    > Ostatni weekend spędziłem na zabawie kamerą termo i właściwie żadnych
    A gdzie ją dorwałeś?
    wujo

  • 35. Data: 2009-02-06 05:40:07
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "AW1" <a...@a...com.pl> wrote:

    > A gdzie ją dorwałeś?

    Pożyczyłem od kolegi.

    --
    Bartek

  • 36. Data: 2009-02-06 08:12:46
    Od: a...@g...com

    On 6 Lut, 01:18, AW1 <a...@a...com.pl> wrote:

    > A gdzie ją dorwałeś?

    Apropo termowizji - zapraszam na fajny watek:

    http://forum.muratordom.pl/termowizja,t150347.htm

    Mozna sie przekonac jak to rzeczywiscie jest z tym cieplem i
    mostkami :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.