  • 1. Data: 2011-09-14 13:53:08
    Temat: Impregnat do kostki brukowej. Jaki?
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Mam do wyboru: Sarsil Bruk, Renobet emulsja HD, albo Impregnat
    silikonowy Qmar.
    Co byście poradzili do kostki brukowej? A może jeszcze coś innego?
    Wiem, pytałem już o to samo w lipcu, ale nie dostałem konkretnej odpowiedzi.
    Jacek

  • 2. Data: 2011-09-14 13:55:33
    Temat: Re: Impregnat do kostki brukowej. Jaki?
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Dodam jeszcze, że kostka jest betonowa - Libet, nie żaden granit.
    Jacek

  • 3. Data: 2011-09-14 14:13:02
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >Co byście poradzili do kostki brukowej? A może jeszcze coś innego?
    ?Wiem, pytałem już o to samo w lipcu, ale nie dostałem konkretnej

    Żaden
    Mam od strony wjazdu kostkę betnowa nieimpregnowana a z boku domu
    zaimpregnowałem. Od maja kostka ułożona i żadnych różnic nie ma

  • 4. Data: 2011-09-14 14:30:53
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-09-14 16:13, Kris pisze:

> [...]
    > Mam od strony wjazdu kostkę betnowa nieimpregnowana a z boku domu
    > zaimpregnowałem. Od maja kostka ułożona i żadnych różnic nie ma

    Poczekaj jak przyjedzie do Ciebie ktoś komu kapie olej z silnika...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 5. Data: 2011-09-14 18:36:13
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Olej, jak olej, ale po kilku latach pojawiają się spękania na
    wierzchniej warstwie. Najprawdopodobniej spowodowane są rozmrażaniem
    mokrej kostki w zimie. Temu chcę zapobiec.
    Jacek

  • 6. Data: 2011-09-15 07:35:39
    Od: "Cam" <s...@p...pl>

    Z dwa tygodnie temu użyłem na próbę impregnat firmy JKK Silicone L6. Jak na
    razie jestem zadowolony przede wszystkim zależało mi na efekcie "mokrej
    kostki" i jak na razie utrzymuje się ten efekt. Jednak słyszałem, że
    najlepszy jest Sarsil Bruk, chcę go kupić jednak w Szczecinie nie mogę go
    nigdzie kupić a nie chce płacić za dostawę. Podstawą przy wyborze impregnatu
    to to, że musi być na bazie silikonu. Testowałem nie silikonowe i to jest
    badziew nie polecam.

    pozdrawiam
    aLien

  • 7. Data: 2011-09-15 08:50:07
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "RudeBoy" napisał w wiadomości grup

    >Poczekaj jak przyjedzie do Ciebie ktoś komu kapie olej z silnika...

    To sie wymieni dwie zaplamione kostki.
    Myślisz że ten impregnat to jakoś magicznie chroni przed zabrudzeniami?

  • 8. Data: 2016-08-06 06:58:53
    Od: arek_m <z...@w...pl>

    Polecam inny rodzaj impregnatu do kostki bez silikonów tylko na bazie żywic który
    jest trwalszy. Impregnat MEBA MAX pogłebiajacy kolor kostki i odporny na olej.Już to
    sprawdziłem i zakupiłem ten preparat. Jest w porządku więc moge go polecić wszystkim
    szukającym dobrego i niedrogiego impregnatu.

  • 9. Data: 2016-08-06 19:53:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 6 sierpnia 2016 06:59:02 UTC+2 użytkownik arek_m napisał:
> [...]
    sprawdziłem i zakupiłem ten preparat. Jest w porządku więc moge go polecić wszystkim
    szukającym dobrego i niedrogiego impregnatu.

    Wie ktoś czy takim idiotom jak ten wyżej płaca za spam czy to takie ich hobby/radosna
    twórczość.
    Bo jak producent tego impregnatu zapłacił za tą "reklamę" to chyba odwrotny skutek od
    zamierzonego uzyskał.

  • 10. Data: 2016-08-07 00:20:28
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 6 sierpnia 2016 19:53:44 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    hobby/radosna twórczość.
    > Bo jak producent tego impregnatu zapłacił za tą "reklamę" to chyba odwrotny skutek

    Zatrudnili jakiegos lebka do marketingu, ten czaczy nie kuma no i takie
    kwiatki wychodza. Lepiej olac - z takim podejsciem znikna z rynku za pare
    tygodni i tak ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.