  • 31. Data: 2013-11-07 10:49:46
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:323c6e7c-422d-45cb-be68-a19f208674b7@googlegrou
    ps.com...

    >Ostatnią zmianę kuchni robiłem rok przed poznaniem marki BORA. Jak będę
    >robił nową to planuję zrobić sobie trzy płyty z serii Classic- gaz,
    >indukcja i tepanyaki.

    Byc może zdążysz sprzedać ze trzy sztuki bora bora to i zarobisz na borę
    dla siebie po kosztach w cenie producenta czyli gdzieś za 2-3tys zł.

  • 32. Data: 2013-11-07 10:53:15
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-11-07 10:48, slavo65 wrote:

    > A jak coś kupionego w ogóle nie robi, to co miało robić, to się wtedy ludzie
    przyznają, czy też siedzą cicho?

    Jak zepsute to reklamacja, tyle, że w tym wypadku nie przysługuje bo
    "okap" zasysa, czyli działa - jak się rękę przyłoży to czuć ;-D

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 33. Data: 2013-11-07 11:15:07
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 10:53:15 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    przyznają, czy też siedzą cicho?

    > Jak zepsute to reklamacja, tyle, że w tym wypadku nie przysługuje bo
    >
    > "okap" zasysa, czyli działa - jak się rękę przyłoży to czuć ;-D

    Rękę trzeba przykładać do całej reszty okapów, bo inaczej nie widać, że działa, no
    chyba, że się włączy na full, to wtedy jeszcze słychać na pół osiedla :)
    W wypadku BORA widać, że para wlatuje.

  • 34. Data: 2013-11-07 11:29:07
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >no chyba, że się włączy na full, to wtedy jeszcze słychać na pół osiedla :)

    No tu to pojechałeś równo. kto ci w twoje banialuki uwierzy gdy piszesz w
    stylu "na pół osiedla"

    >W wypadku BORA widać, że para wlatuje.

    :)))

  • 35. Data: 2013-11-07 11:30:21
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-11-07 11:15, slavo65 wrote:
    > W wypadku BORA widać, że para wlatuje.

    razem z wykipiałem olejem ze smażonych frytek :-)
    LOL

    Normalny okap działa lepiej lub nie gorzej a przy tym jest w pomijalnie
    niskiej cenie.

    I nie jest dobrą analogią to co ktoś tu wcześniej napisał o tym, że to
    nie dla biedaków bo ten okap nie wnosi nic do jakości, na którą stać
    ludzi bogatych, ponieważ za ogromne (w porównaniu) pieniądze dostajemy
    coś co wcale lepiej nie działa niż sprzęt z typowym zaciąganiem z dołu.

  • 36. Data: 2013-11-07 11:34:32
    Od: <m...@g...com>

> [...]
    > bogatych, ponieważ za ogromne (w porównaniu) pieniądze dostajemy coś co
    > wcale lepiej nie działa niż sprzęt z typowym zaciąganiem z dołu.

    Obudowali trabanta nierdzewką i sprzedają w cenie maybacha

  • 37. Data: 2013-11-07 12:14:06
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-07 10:14, slavo65 pisze:

    > Ameryki nie odkryłeś, że końcowy klient płaci za wszystko. I do niego należy
    decyzja, czy za tę cenę dostaje to czego oczekuje.

    Po Twoich postach oczkuje malego zuzycia energii, czegos lepszego niz
    zwykly okap, a dostaje jedynie cos innego, drozszego i generujacego
    niepotrzebne koszty, a Ty myslisz, ze fajnie jest i ze to moze nawet
    uczciwe. To niestety jest robienie ludzi w konia, golenie jeleni, bo
    polowa z tego co pisales nie jest prawda, albo zwyczejnie tekstami
    tendencyjnymi.
    Sprobuj zaczac pokaz od prawdy w stylu: przedstawie urzadzenie dzieki
    ktoremu wasza kuchnia bedzie niepowtarzalna. Zyskacie szacunek wsrod
    znajomych mowiac ile zaplaciliscie za plyte z okapem, celowo nie zrywamy
    przyklejonej ceny, albo nie - wygrawerowalismy ja i zajmuje miejsce na
    dwoch polach grzejnych po lewej. Oprocz zazdrosci zyskacie mozliwosc
    dowolnej aranzacji wnetrza, co okupione jest wyzszymi rachunkami za prad
    w czasie gotowania, no bo jak cos zagotowac w srodku wichury to pewnie
    wiekszosc wie. Ale spokojnie wlasnie tego oczekujecie. W koncu bedziecie
    mogli poczuc sie jak kapitalistyczna elita swiata nie zawracajac sobie
    glowy kosztami. I wlasnie dla tego potrzebujecie tego urzadzenia marki
    AMericanWAY Bora z niemiec. A jak wiadomo wszystko co niemieckie dobre
    musi byc.

    Pozdro.. TK

    Pozdro.. TK

  • 38. Data: 2013-11-07 12:16:43
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-07 11:15, slavo65 pisze:

    > Rękę trzeba przykładać do całej reszty okapów, bo inaczej nie widać, że działa, no
    chyba, że się włączy na full

    Aaaa, czyli tak jak standardowy tryb pracy bora?

    Gdzie filmik z mniejsza moca bora bora?

    Pozdro.. TK

  • 39. Data: 2013-11-07 12:20:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-07 10:49, m...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Byc może zdążysz sprzedać ze trzy sztuki bora bora to i zarobisz na
    > borę dla siebie po kosztach w cenie producenta czyli gdzieś za 2-3tys zł.

    Jak sprzeda jedna za 35 tysi to i na cala kuchnie zostanie. Waciki
    najwyzej kupi jak sprzeda druga. :-DD

    Pozdro.. TK

  • 40. Data: 2013-11-07 12:52:07
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Thursday, November 7, 2013 12:14:06 PM UTC+1, Maniek4 wrote:

    > uczciwe. To niestety jest robienie ludzi w konia, golenie jeleni,

    Oj czepiacie się chłopa. Zawędrowałem kiedyś do sklepu muzycznego
    żeby jakiegoś samograja do 3 tysiaków złożyć. W kącie stał taki
    karłowaty paskudny śmietnik na metalowej nóżce, przymocowany
    do betonowego klocka pomalowanego na kolor sraczkowaty.
    Podczas bliższej exploracji okazało się, że to jakiś super duper
    głośnik za 28 tysiaków; przezornie odsunąłem się, żeby nie uszkodzić
    cholerstwa, bo moje wnuki by to spłacały ;P

    Jak ktoś ma fantazję wydać 28 koła za śmietnik, to inny może 14 za okap ;)

    L.