eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIndukcja c.d.Re: Indukcja c.d.
  • X-Received: by 10.49.96.162 with SMTP id dt2mr7117qeb.29.1383819307415; Thu, 07 Nov
    2013 02:15:07 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.96.162 with SMTP id dt2mr7117qeb.29.1383819307415; Thu, 07 Nov
    2013 02:15:07 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!o2no23820297qas.0!news-out.g
    oogle.com!9ni15040qaf.0!nntp.google.com!i2no14849072qav.0!postnews.google.com!g
    legroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 7 Nov 2013 02:15:07 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <l5fnpn$1mt$1@dont-email.me>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=79.175.217.111;
    posting-account=jmWuLQoAAAD_7xU8nbXPQEEQ7Esfm5bO
    NNTP-Posting-Host: 79.175.217.111
    References: <l5dugi$2l72$1@news2.ipartners.pl>
    <527aa2fb$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
    <l5ebd8$laf$1@usenet.news.interia.pl>
    <d...@g...com>
    <l5fjbq$8td$1@usenet.news.interia.pl>
    <e...@g...com>
    <l5fknv$bv9$1@usenet.news.interia.pl>
    <2...@g...com>
    <l5fmmj$sti$1@dont-email.me>
    <c...@g...com>
    <l5fnpn$1mt$1@dont-email.me>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: Indukcja c.d.
    From: slavo65 <s...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 07 Nov 2013 10:15:07 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:477835
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 10:53:15 UTC+1 użytkownik quent napisał:
    > On 2013-11-07 10:48, slavo65 wrote:

    >
    > >>
    >
    > >>> czy za tę cenę dostaje to czego oczekuje.
    >
    > >>
    >
    > >>
    >
    > >>
    >
    > >> Jak ktoś przepłaca aż tak mocno za coś co mu potem działa tak samo lub
    >
    > >>
    >
    > >> gorzej niż typowy sprzęt, to zwykle wstyd mu się do tego przyznać ;-)
    >
    > >
    >
    > > A jak coś kupionego w ogóle nie robi, to co miało robić, to się wtedy ludzie
    przyznają, czy też siedzą cicho?
    >
    >
    >
    > Jak zepsute to reklamacja, tyle, że w tym wypadku nie przysługuje bo
    >
    > "okap" zasysa, czyli działa - jak się rękę przyłoży to czuć ;-D

    Rękę trzeba przykładać do całej reszty okapów, bo inaczej nie widać, że działa, no
    chyba, że się włączy na full, to wtedy jeszcze słychać na pół osiedla :)
    W wypadku BORA widać, że para wlatuje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1