  • 21. Data: 2013-11-16 19:15:20
    Temat: Re: Instalacja CO - cieplej w łazience
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 16 listopada 2013 13:09:46 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > I to bez względu na to ze za oknem jest + czy - 40C...

    O to juz dba sterownik (pokojowy lub pogodowy). Ale przy wlasciwym wykonaniu
    obliczen OZC i projektu podlogowki - wystarczy JEDEN na caly dom, a nie 20
    - do kazdego pomieszczenia oddzielnie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 22. Data: 2013-11-18 10:58:03
    Od: marsel <marcin@pl>

    > OZC z Sankomu - dla celow prywatnych dostepny za darmo, rozprowadzany pod
    > wieloma nazwami producentow (purmo ozc, kisan ozc etc). Z grubsza nie policzysz.
    > Albo zrobisz to dokladnie albo wcale ;)
    > pozdr.

    Mi wystarczy z grubsza, chce porównać teorię z praktyką.
    Budynek już stoi, gdzie są mankamenty i niedoróbki to już wiem, a tych,
    o których nie wiem to żaden OZC nie uwzględni.
    Poprzyglądam się tym programom, dzięki.