  • 11. Data: 2009-02-26 23:02:51
    Temat: Re: Instalacja RTV
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Teoretycznie są splittery bezprzewodowe, ale działają jak... nie powiem co
    > :)

    Tak jak wszystko bezprzewodowe (WiFi i spółka) ;-P

    --
    Mariusz

  • 12. Data: 2009-02-26 23:25:41
    Od: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu>

    Użytkownik "Mariusz" napisał w wiadomości

    > Tak jak wszystko bezprzewodowe (WiFi i spółka) ;-P

    A co Wac Pan masz do WiFI? ;-P

    Ja uzytkuje od ponad prawie dwoch lat i wszystko jest OK.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-02-26 23:26:52
    Od: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu>

    Użytkownik "Mariusz" napisał w wiadomości

    > Tak jak wszystko bezprzewodowe (WiFi i spółka) ;-P

    A co Wac Pan masz do WiFI? ;-P

    Ja uzytkuje od prawie dwoch lat i wszystko jest OK.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-02-27 11:06:17
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Marcin napisał:

    > Pociągnąłem prawie wszędzie, gdyż uznałem, że np. łazience mi nie trzeba
    > kabla UTP czy też koncentryka :)
    Jak sobie wyobrażasz nowoczesną łazienkę bez telewizora ? Przecież tak
    nie można żyć :))

    pzdr.
    rafał

  • 15. Data: 2009-02-27 11:34:28
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Ja tez WiFi sasiada uzytkuje od prawie dwóch lat i wszystko jest OK.
    ;-)
    JaC

    -----

  • 16. Data: 2009-02-27 14:52:48
    Od: "Marcin CAD" <m...@p...fm>

    > Jak sobie wyobrażasz nowoczesną łazienkę bez telewizora ? Przecież tak nie
    > można żyć :))

    Pomyślę nad tym :))

    Sobie teraz żartujemy, ale już nikt się w sumie chyba nie dziwi kabinom z
    radiem, a gdy ktoś lubi wylegiwać się w wannie to może i też by TV się
    przydał?
    Ja akurat jestem z tych co wskakują pod prysznic, szybko się wykąpać i
    wypad.

    Pozdrawiam! Marcin

  • 17. Data: 2009-02-27 18:21:43
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > A co Wac Pan masz do WiFI? ;-P
    > Ja uzytkuje od prawie dwoch lat i wszystko jest OK.

    Ja tez uzytkuje od dwóch lat i czasem buwają problemy. pewnie inaczej w
    bloku gdzie jest duzo sieci koło siebie a inaczej na odludziu (w domku ;-P).
    Czasem bywa problem z szybkością transmisji. nie zawsze wtstrzeliwuje się na
    maxa a wtedy zaczynają się problemy.
    Często np. kopiujesz duże pliki z kompa do kompa po WiFi? Bo jak stwierdzasz
    tylko podczas ogladania stron, że WiFi jest ok, to sorry ;-P

    --
    Mariusz

  • 18. Data: 2009-02-27 18:22:48
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

> [...]
    > przydał?
    > Ja akurat jestem z tych co wskakują pod prysznic, szybko się wykąpać i

    W sumie racja z tym TV w łazience, gniazdko mozna zrobić (kable), w sumie
    zastanawia mnie co z temperatura wody w wannie jak się zasiedzisz? grzałka
    by się przydała ;-P

    --
    Mariusz

  • 19. Data: 2009-02-27 23:40:58
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Marcin CAD <m...@p...fm> wrote:

    > Sobie teraz żartujemy, ale już nikt się w sumie chyba nie dziwi
    > kabinom z radiem,

    Są tacy, co się dziwią :-)

    J.