    From: "mkk" <q...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Instalacja pod projektor - straty na gniazdach?
    Date: Sat, 31 Dec 2011 17:00:00 +0100

    O sprawe pytam tez na pl.rec.kino-domowe ale pomyslalem, ze pewnie sa tu
    osoby co taki problem przerabialy, mam nadzieje, ze nie offtop :)

    Robie prosta instalacje pod projektor - chce miec kable wpuszczone w
    scianie. I teraz: w miejscu gdzie ma byc projektor na pewno zastosuje
    gniazdo, np. takie:
    http://allegro.pl/gniazdo-nascienne-hdmi-vga-3xrca-c
    omponent-i2016722058.html
    Natomiast nie wiem co z drugiej strony - czy na drugim koncu kabli (ok. 3-4
    metry) dac drugie takie gniazdo i dopiero do niego podpinac zrodla sygnalu
    czy tez z obawy na straty sygnalu na gniazdach, zastosowac po prostu dluzsze
    kable (musialy by to byc gdzies 7,5-10m) i wypuscic je ze sciany nie
    stosujac juz drugiego gniazda?
    A, i jeszcze jedno: warto brac gniazdo z USB? Jest USB przydatne w przypadku
    projektorow?

    Pozdrowienia!