  • 1. Data: 2010-12-30 20:09:38
    Temat: JAK pomalować skrzynkę rolety?
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Witam, roleta zewnętrzna, skrzynka z PCV montowana między nadprożem a oknem.
    Wewnątrz pokoju mam rewizję do niej i kompletnie nie pasującą do wystroju białą
    ściankę skrzynki.
    Chcę ja pomalować obowiązującym w całym pokoju akrylowym Duluxem, ale należałoby
    plastik wstępnie
    czymś pokryć.
    Myślałem np o jakiejś folii samoprzylepnej z wierzchnią warstwą "trzymającą " farbę.
    Istnieje coś takiego?
    Jedną skrzynkę załatwiłem tak,że przykręciłem do niej pas płyty GK i działa, ale w 2
    innych
    przypadkach nie wchodzi to w rachubę.
    Ktoś ma jakieś pomysły?

  • 2. Data: 2011-01-01 01:47:12
    Temat: Re: JAK pomalować skrzynkę rolety?
    Od: yarecky <2...@x...pl>

    W dniu 2010-12-30 21:09, Rentier pisze:
> [...]
    > Jedną skrzynkę załatwiłem tak,że przykręciłem do niej pas płyty GK i
    > działa, ale w 2 innych przypadkach nie wchodzi to w rachubę.

    Czesc.
    Ja zmatowiłem powierzchnię PCV papierem ściernym, szczelinę rewizji
    zakleiłem akrylem i pomalowałem 2x farbą. Roleta używana 2x dziennie,
    nic nie odłazi i nie widać śladu po skrzynce.

    Yarecky.

  • 3. Data: 2011-01-01 14:47:12
    Od: Rentier <f...@g...com>

> [...]
    akrylem i pomalowałem
    > 2x farbą. Roleta używana 2x dziennie, nic nie odłazi i nie widać śladu po skrzynce.

    Jechałeś akrylówką/emulsją do ścian?

  • 4. Data: 2011-01-02 20:46:07
    Od: yarecky <2...@x...pl>

    W dniu 2011-01-01 15:47, Rentier pisze:

    > Jechałeś akrylówką/emulsją do ścian?

    Zwykłą emulsją (chyba Cieszynka Plus) z pigmentem. Były mrozy -21, były
    upały +35 - na razie jest ok.
    Obrobiłem tak od spodu wszystkie rolety nadstawne.

    Yarecky.