  • 1. Data: 2012-09-03 13:37:17
    Temat: Jak i czym zakitować spękany tynk wewnętrzny???
    Od: cte <c...@o...eu.com>

    Mam tynki CW, nie wiem czy dom siada, czy tynki były za wcześnie
    kładzione. W każdym razie wychodzą mi pęknięcia - przy nadprożach, na
    kominie, rożnie. Nie mówię o pajączkach widocznych po zmoczeniu ściany
    (tych jest od groma) ale o wyraźnych szczelinach w tynku.

    Czym to cholerstwo wypełnić, bo farba wsiąka a dziura zostaje...

  • 2. Data: 2012-09-03 13:50:27
    Temat: Re: Jak i czym zakitować spękany tynk wewnętrzny???
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Czym to cholerstwo wypełnić, bo farba wsiąka a dziura zostaje...

    Rothband. Poczekaj po położeniu aż trochę przeschnie po czym zroś wodą i
    przetrzyj pacą filcową.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2012-09-03 22:41:18
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "cte" <c...@o...eu.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > (tych jest od groma) ale o wyraźnych szczelinach w tynku.
    >
    > Czym to cholerstwo wypełnić, bo farba wsiąka a dziura zostaje...

    Jak wykanczasz tynki gipsem to zatop w gipsie tasme uzywana do spoinowania
    plyt GK.
    Nie pamietam jak sie to nazywa, ale nie jest to ani fizelina ani siatka. Ta
    tasma w dotyku przypomina papier, ale nim nie jest. Znajdziesz na skladach
    budowlanych, cena nie jest niska, ale naprawde dziala.

    Pozdro.. TK