    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak i czym zakitować spękany tynk wewnętrzny???
    Date: Mon, 3 Sep 2012 22:41:18 +0200

    Użytkownik "cte" <c...@o...eu.com> napisał w wiadomości
    news:5044965f$0$1225$65785112@news.neostrada.pl...
    > Mam tynki CW, nie wiem czy dom siada, czy tynki były za wcześnie
    > kładzione. W każdym razie wychodzą mi pęknięcia - przy nadprożach, na
    > kominie, rożnie. Nie mówię o pajączkach widocznych po zmoczeniu ściany
    > (tych jest od groma) ale o wyraźnych szczelinach w tynku.
    >
    > Czym to cholerstwo wypełnić, bo farba wsiąka a dziura zostaje...

    Jak wykanczasz tynki gipsem to zatop w gipsie tasme uzywana do spoinowania
    plyt GK.
    Nie pamietam jak sie to nazywa, ale nie jest to ani fizelina ani siatka. Ta
    tasma w dotyku przypomina papier, ale nim nie jest. Znajdziesz na skladach
    budowlanych, cena nie jest niska, ale naprawde dziala.

    Pozdro.. TK