  • 11. Data: 2012-01-12 09:44:39
    Temat: Re: Jak nie zasyfić kuchni czyli przetwory w pomieszczeniu gospodarczym.
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Robert G" napisał w wiadomości grup

    >Tylko jak rozwiązać załadunek opału do takiego silosa?,

    Prosto i w miarę tanio;)
    http://www.lagbud.pl/galeria/tasmociagi.html

    > No i konstrukcję budynku trzeba przewidzieć pod takie obciążenie - w końcu
    > pięć ton dodatkowo na strych to trochę jest :-)

    Trochę jest ale nie żadna tragedia. Jeden piec kaflowy pewnie z tonę waży a
    starszych blokach nieraz dwa trzy na mieszkanie są i stropy drewniane;)

  • 12. Data: 2012-01-12 11:36:20
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Kris napisał:
    > Prosto i w miarę tanio;)
    > http://www.lagbud.pl/galeria/tasmociagi.html

    Też pomyślałem o taśmociągu - kiedyś nawet na budowach prywatnych się
    takie stosowało, ale teraz wydawać kilka tysi na taśmociąg... :-)

    http://allegro.pl/podajnik-tasmowy-tasmociag-przenos
    nik-tasmowy-11m-i2050490527.html

    Można też wypożyczyć, ale tu są logistyczne problemy do rozwiązania...

    A zresztą trochę ruchu nie zaszkodzi na świeżym powietrzu :-).

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 13. Data: 2012-01-12 22:58:43
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Robert G" <r...@g...pl> wrote:

    > A to by było całkiem dobre :-))).
    > Jakiś silos na strychu, w nim ze cztery - pięć ton węgla i rura prosto do
    > podajnika kotła umieszczonego na dole.
    > Użytkownik tylko dogląda kotła i wybiera popiół, a już zasypywaniem nie musi
    > się martwić...
    > Tylko jak rozwiązać załadunek opału do takiego silosa? No i konstrukcję
    > budynku trzeba przewidzieć pod takie obciążenie - w końcu pięć ton dodatkowo
    > na strych to trochę jest :-)

    Nie no, bez przesady. kolega trzyma tam tylko drewno do kominka. Upierdliwe to
    jest mocno, bo on mieszka na 4 piętrze a strych jest nad nim. W domu ogrze