  • 21. Data: 2010-03-07 13:24:55
    Temat: Re: Jak posiać bobik na kilkudziesięciu metrach ?
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "TomekD" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:hn08ev$akr$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    .aspx
    > Dzięki, to byłoby idealne rozwiązanie.
    > Szkoda że nikt nie sprzedaje czegoś podobnego u nas :-(
    >
    > TomekD

    Pewnie mógłby, gdyby był większy popyt. Ale to proste urządzenie - można
    samemu zrobić.

  • 22. Data: 2010-03-07 16:48:04
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Pracować na niewielkiej powierzchni czasem trudniej niż na dużej, aplikator
    > który Panslavista wyszukał byłby akurat idealnym rozwiązaniem.

    Obsiewanie takiej powierzchni uczono w przedszkolu.Siała baba mak....
    30 sekund siania,10 minut grabienia.
    mirzan

  • 23. Data: 2010-03-07 17:55:39
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

    > Obsiewanie takiej powierzchni uczono w przedszkolu.Siała baba mak....
    > 30 sekund siania,10 minut grabienia.
    > mirzan

    Aplikator nawet do bardzo dużych nasion - i schylać się nie trzeba...
    Urządzenie wielokrotnego użytku. Nawet przy osteoporożu... ;-))))

  • 24. Data: 2010-03-07 18:57:35
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    > Obsiewanie takiej powierzchni uczono w przedszkolu.Siała baba mak....
    > 30 sekund siania,10 minut grabienia.

    Albo jestem już za stary na korzystanie z usenetu albo usenet jest zbyt stary
    :-)

    Najpierw mutacja #1 trolli klasy Panslavista (mam nadzieję że nie podnoszę
    twojego ego) rozp** połowę usenetu m.in. fantastyczne niegdyś pl.rec.kuchnia -
    tego akurat nigdy nie wybaczę :-)
    Po jakimś czasie mutacja #1 (w ramach pokuty ?) potrafi pomóc, co stanowi wielką
    pociechę.

    Za to pojawiła się mutacja trolli #2 typu Mirzan - karmiąca matczyne pokolenie
    mutacji #1 dyskusjami poza tematem wątku + miast normalnego zignorowania i braku
    odpowiedzi prowadzenie krucjaty ze wskazaniem na to że nikt nie ma prawa mieć
    prawa pytania o to co problemem dla Mirzan problemem nie jest.

    Czas na mnie, jak niegdyś pisano:
    EOT

    TomekD

  • 25. Data: 2010-03-07 19:03:24
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]
    > odpowiedzi prowadzenie krucjaty ze wskazaniem na to że nikt nie ma prawa mieć
    > prawa pytania o to co problemem dla Mirzan problemem nie jest.

    Tyle czasu co pisałeś,zajęło by ręczne obsianie tej grządki.A czas mógłbyś
    przeznaczyć na pgłębianie wiedzy o roślinach.
    mirzan

  • 26. Data: 2010-03-08 00:00:01
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    On 3/7/2010 1:57 PM, TomekD wrote:

    > Za to pojawiła się mutacja trolli #2 typu Mirzan - karmiąca matczyne
    > pokolenie mutacji #1 dyskusjami poza tematem wątku

    Dyskusja poza tematem wątku to długoletnia tradycja tej grupy.
    Na temat powinien być pierwszy post.

    Pozdrowienia,
    Michał