  • Data: 2015-10-30 16:13:21
    Temat: Jak poszerzyć blachę okapową pod rynną?
    Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam blachę, a właściwie pas podrynnowy na płaskim dachu.Z grubsza
    wygląda tak:
    _
    |---,

    U- to rynna

    Ze względu na wykonywane docieplenie ściany, okap blachy jest niemal na
    styk ze styropianem.
    Nie chcę tego wypruwać do spodu- roboty od cholery.Pomyślałem,że może
    podsunę jakiś pasek ocynku pod istniejącą blachę i wysunę o dodatkowe
    3-4 cm.
    Ale jak to zamocować? Lutować? Inne pomysły?