  • Data: 2011-11-23 19:11:11
    Temat: Jak poznać, czy naczynie wzbiorcze jest ok?
    Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam ostatnio problem z c.o.
    Kocioł, jak się nagrzał, to wzrastało ciśnienie i zawór bezpieczeństwa
    upuszczał wodę. Po ostygnięciu ciśnienie było za małe i kocioł nie odpalał.
    Okazało się, że powietrze z naczynia uszło. Dopompowałem, ale nie wiem,
    czy za mało, czy za dużo.
    Jak poznać, czy powietrza w naczyniu jest w sam raz? Pompuję do 2 at,
    ale takie ciśnienie mogę uzyskać przy różnej ilości powietrza. Jak
    odleję trochę wody, to mogę dopompować. Znowu odleję i znowu mogę
    dopompować.
    Jacek