  • 1. Data: 2012-03-18 12:42:27
    Temat: Jak przechowywać płytki DVD?
    Od: "Ewa" <x...@x...pl>

    Witam i proszę o podpowiedź.
    Mam bardzo dużo płyt CD i DVD i problem z ich przechowywaniem.
    Stojaki, które można kupić w sklepach muzycznych, sa za mało pojemne.
    Myśle, ze rozwiązałaby sprawę jakaś płaska szafka z gęstymi półkami.
    Mam miejsce na taką o maksymalnej szer. 50 cm. Może być wysoka.
    Może ktoś widział coś takiego w sprzedaży? Bardzo proszę o namiar.
    Wolałabym żeby była zamykana, bo wtedy mniej sie kurzy.

    Będę bardzo wdzięczna za odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2012-03-18 12:49:27
    Temat: Re: Jak przechowywać płytki DVD?
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

> [...]
    > Stojaki, które można kupić w sklepach muzycznych, sa za mało pojemne.
    > Myśle, ze rozwiązałaby sprawę jakaś płaska szafka z gęstymi półkami.

    Może być szafka a może być patent, który dla mnie jest wygodny:
    odpowiednio głębokie szuflady i płyty pionowo, grzbietami do góry, żeby
    widać było tytuł.

    > Pozdrawiam
    > Ewa

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 3. Data: 2012-03-18 13:18:54
    Od: "Ewa" <x...@x...pl>

    > Może być szafka a może być patent, który dla mnie jest wygodny:
    > odpowiednio głębokie szuflady i płyty pionowo, grzbietami do góry, żeby
    > widać było tytuł.

    Podoba mi się Twój pomysł.

    Jednak szuflady nie powinny być zbyt głębokie, bo wtedy łatwiej będzie
    się takie płytki wyjmować i potencjalnie będzie mogło ich być więcej
    zakładając, że szafka nie może sięgać pod sufit, bo wtedy potrzebna
    byłaby jeszcze drabina.:-)

    Czy widziałeś gdzieś takie szuflady w sprzedaży?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 4. Data: 2012-03-18 13:39:22
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Czy widziałeś gdzieś takie szuflady w sprzedaży?

    Specjalnych do płyt nie, ale można się rozejrzeć w sklepie meblowym za
    komodą, która się sprawdzi w takim zastosowaniu.

  • 5. Data: 2012-03-18 13:42:04
    Od: "Ewa" <x...@x...pl>

    > Specjalnych do płyt nie, ale można się rozejrzeć w sklepie meblowym za
    > komodą, która się sprawdzi w takim zastosowaniu.

    Komodą? Komody mają głębokie przepastne szuflady.
    Zupełnie nie o to chodzi.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 6. Data: 2012-03-18 14:44:06
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *Ewa* napisał(-a):

> [...]
    > Może ktoś widział coś takiego w sprzedaży? Bardzo proszę o namiar.
    > Wolałabym żeby była zamykana, bo wtedy mniej sie kurzy.

    Myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie poświecenie chwili czasu,
    zaprojektowanie czegoś co w 100% spełni Twoje wymagania i możliwości
    ustawienia i w końcu zlecenie zbudowania tego stolarzowi.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2012-03-18 14:54:22
    Od: "Ewa" <x...@x...pl>

    > Myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie poświecenie chwili czasu,
    > zaprojektowanie czegoś co w 100% spełni Twoje wymagania i możliwości
    > ustawienia i w końcu zlecenie zbudowania tego stolarzowi.

    Myślałam o tym, ale to byłoby z pewnością drogie, tak jak odzież szyta na
    miarę.
    Dlatego wolałabym znaleźć coś gotowego, nawet jeśli nie będzie wymiarami
    pasowało idealnie. Wystarczy jeśli będzie się mieścić.

    Gdzie w Warszawie lub okolicy są takie sklepy? Dawno nie kupowałam
    mebli ani innego wyposażenia wnętrza,

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 8. Data: 2012-03-18 15:41:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ewa" 4f65f721$0$1258$6...@n...neostrada.pl

    > Gdzie w Warszawie lub okolicy są takie sklepy? Dawno nie kupowałam
    > mebli ani innego wyposażenia wnętrza,

    Ja bym szukał w hipermarketach. Szuflada na CD/DVD to zwyczajna
    szuflada. Co najwyżej trzeba by zrobić przegródki na rządki pudełek.
    Można do zwykłej szuflady włożyć druciany stojak, gdy się często
    z tych płyt korzysta. Ostatecznie można pociąć gotowe stojaki.
    W hipermarketach można takowe kupić w cenie paru złotych na 100 płyt.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-03-18 16:16:20
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Ewa napisał(a):
    > Myśle, ze rozwiązałaby sprawę jakaś płaska szafka z gęstymi półkami.
    Proszę bardzo. 3 min szukania :)
    http://www.ksiegamebli.pl/category/szafki-na-plyty
    --
    Krzysiek

  • 10. Data: 2012-03-18 16:18:06
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2012-03-18 13:42, niebożę Ewa wylazło do ludzi i marudzi:

    Dużo - znaczy ile tego masz?

    Qra