  • 11. Data: 2012-03-18 16:23:29
    Temat: Re: Jak przechowywać płytki DVD?
    Od: "Ewa" <x...@x...pl>

    > Proszę bardzo. 3 min szukania :)
    > http://www.ksiegamebli.pl/category/szafki-na-plyty

    Bardzo dziękuję. Drogo, ale widocznie tyle to kosztuje.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 12. Data: 2012-03-18 16:25:21
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Coś tańszego a pojemne http://u.42.pl/2Ibm
    --
    Krzysiek

  • 13. Data: 2012-03-18 16:31:20
    Od: "Ewa" <x...@x...pl>

    > Coś tańszego a pojemne http://u.42.pl/2Ibm

    Byłoby super gdyby miało nie wiecej niż 53 cm szerokości.

    Ale dziękuję i pozdrawiam
    Ewa

  • 14. Data: 2012-03-18 16:39:16
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Ewa napisał(a):

    > Byłoby super gdyby miało nie wiecej niż 53 cm szerokości.
    >
    > Ale dziękuję i pozdrawiam
    > Ewa
    Na allegro i w google pod hasłem /regał na cd/ lub /szafka na cd/ znajdziesz kilka
    fajnych propozycji.

    Krzysiek

  • 15. Data: 2012-03-18 17:19:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof 45" jk529c$q9u$...@n...vectranet.pl

    > Coś tańszego a pojemne http://u.42.pl/2Ibm

    Regał na 576 CD lub 192 DVD, antyk

    pamięta antyczne czasy... ;)

    cena 399.99 zł

    576*700MB=393 GB
    192*4.3GB=825,6GB

    Przed nimal rokiem 1 TB 2,5calowego dysku można było
    kupić za niecałe 300 złotych.

    Twoja kolekcja muzyki i filmów zajmuje wszystkie półki, blaty
    i parapet? Bywa, że nie możesz znaleźć filmu, który akurat
    chcesz obejrzeć? Zdarza się, że chcesz poprawić sobie nastrój
    ulubioną muzyką, a pogarszasz go długim poszukiwaniem płyty
    wśród całej kolekcji? Dosyć tego! Ten pojemny mebel pomieści
    grubo ponad pół tysiąca (!!!) płyt CD lub niemal 200 płyt DVD.
    Wysoka jakość wykonania: płyta MDF imitująca strukturę drewna
    i dwoje suwanych drzwiczek - każde drzwiczki z 8 szklanymi
    szybkami, przez które możesz podziwiać swoją kolekcję
    i pokazywać ją znajomym.

    Powodziowe szkody spłyną, ceny dysków spadną, będą dyski mniejszego
    formatu, pojemniejsze, trwalsze... Miejsce pod stojak na płyty tez
    kosztuje... I w razie czego -- skopiowanie całej kolekcji trwa tak
    zwaną chwilę. (zleceni kopiowania -- kopiuje się samoczynnie)
    Oglądać/podziwiać zasoby można na dużym ekranie telewizora czy
    innego monitora... Można nawet pokusić się o program imitujący
    taki stojak... Podchodzisz do telewizora, dotykasz ręką, odsuwasz
    szklane drzwi, za który masz filmy, muzykę... Można podziwiać
    wielostronicowe okładki a w razie potrzeby -- można nawet
    te okładki komuś wysłać m@ilem lub wydrukować... Rzecz
    jasna ty łatwiej można wypalić płytę lub wysłać ją netem...

    IMO szafy ubraniowe -- tak,
    szafy poliwęglanowe -- niekoniecznie. :)

    Nawet na takim meblu zbiera się kurz... Niby na dysku też, ale znacznie mniej...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2012-03-18 17:24:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof 45 wrote:
    > Proszę bardzo. 3 min szukania :)
    > http://www.ksiegamebli.pl/category/szafki-na-plyty

    teraz tylko pozostałej znaleźć firmę która robi to w formie mniej obleśnej
    :)

  • 17. Data: 2012-03-18 17:41:23
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2012-03-18 17:23, niebożę Ewa wylazło do ludzi i marudzi:

    > Bardzo dziękuję. Drogo, ale widocznie tyle to kosztuje.

    Regał zrobiony przez stolarza, pod wymiar, mieszczący ok. 2 tys. pudełek
    CD kosztował ca. 300 zeta.
    Ale jak uważasz, że ma kosztować. to niech (cię) kosztuje.

    Qra
    --
    dotyczy tylko płytek w pudełkach. płytki luzem zgrupowane w albumach

  • 18. Data: 2012-03-18 18:01:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Qrczak" jk56o5$7qi$...@i...gazeta.pl

    > Regał zrobiony przez stolarza,

    Z jakiego materiału?

  • 19. Data: 2012-03-18 18:41:41
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2012-03-18 19:01, niebożę Eneuel Leszek Ciszewski wylazło do ludzi
    i marudzi:

    > "Qrczak" jk56o5$7qi$...@i...gazeta.pl

    > Z jakiego materiału?

    Z płyty

    Qra

  • 20. Data: 2012-03-18 19:58:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Qrczak" jk5a95$kb0$...@i...gazeta.pl

    > Z płyty

    Grającej, MDF, wiórowej?
    Oklejonej blachą, drewniana okleiną, plastykową?...
    Z okuciami bez?... Zamykany, otwarty?...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'