  • 121. Data: 2012-03-27 09:30:31
    Temat: Re: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 marca 2012, 08:20:14 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Ale dlaczego?
    >
    > Unikasz odpowiedzi, bo wiesz, że postawi w złym świetle śmiecenie
    > długimi liniami?

    Pytałes dlaczego nie rzucam śmieci na ulicę to odpowiedzioałem że nie rzucam na ulice
    tylko do smietnika. Wybacz ale nie będe udzielał odpowiedzi takiej jak tobie pasuje.
    A co chodzi z tym "Śmieceniem" długimi liniami to nie wiem. Ja nie zauważam aby posty
    Adama coś u mnie smieciły, zreszta kilka osób juz równeiz Tobie zwróciło uwage że bys
    się bezpodstawnie nie czepiał tylko Sobie skonfiguroiwał/zainstalował prawidłowy
    czytnik. A po co czytnikl- polecam googlegroups- nowa wersja jest bardzo ok.

  • 122. Data: 2012-03-27 10:08:39
    Od: "SJS" <s...@s...pl>

    > Nie pisz po delimiterze bo nie mogę cię zacytować...
    >
    > A z tego "fachowca" to paru ludzi z którymi pracuję a którzy nie dla
    > posiadaczy domków jednorodzinnych a dla infrastruktury kluczowej systemy
    > bezpieczeństwa projektują - polewają na maksa. Cóż, dziadzio Stefan orze
    > jak może - łącznie z tym że kiedyś opisywał jak czujkę PIR włamywacz
    > kartką może zasłonić. Osobiście bawiłem się w przechodzenie czujek PIR -
    > jako gra o piwo to fajna zabawa, jako włamywacz na chleb zarabiający
    > raczej bym nie próbował - zero opłacalności...

    Urban legend
    Czujki pasywne podczerwieni, tak jak i wszystkie elementy systemu
    alarmowego, sa klasyfikowane na stopnie zabezpieczenia
    i tych stopni jest 4.
    W zależności od stopnia czujka musi wykrywać ruch obiektów o określonej w
    normie szybkości dolnej i górnej i te szybkości dla różnych stopni są różne.
    Różne są tez wymagania co do odporności na zamaskowanie a więc czujki
    niskiej klasy spokojnie można zamaskować kartką, miotłą i czymkolwiek co ma
    temperaturę otoczenia. Czujki wyższych klas zasygnalizują maskowanie a
    niektóre typy np czujki mikrofalowe zasygnalizują także istotne zmniejszenie
    zasięgu.
    Jeśli ci co projektują systemy ochrony mają taką wiedzę jak autor tego postu
    to przed czym chronią ich systemy?
    Na sali sądowej juz nie są tacy butni i nagle okazuje się, że mają
    zadziwiające luki w wyszkoleniu.
    Zadziwiające jest dla mnie to, że są ludzie którzy:
    - aby za wszelką cenę mieć rację zaczynają od próby dyskredytacji rozmówcy,
    - nie mając nawet podstawowej wiedzy wypowiadają się z ogromna pewnością
    siebie na tematy ochrony.
    Opowieść o tej kartce bedę wykorzystywał na wykładach - przykład braku
    wiedzy niewiarygodny
    SJS

  • 123. Data: 2012-03-27 10:51:33
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > No to naucz się kilku słów po kaszubsku i spróbuj zagadać jak oni.
    Pośmieją
    > się chwilę z Ciebie, że Ci kiepsko idzie, ale pomogą w dalszej nauce. Jak
    > będą widzieli, że próbujesz się dostosować to bedziesz swój chłop.
    > Skoro postanowiłeś się tam osiedlić i żyć to spróbuj się scalić z
    > miejscowymi, a życie stanie się naprawdę łatwiejsze i prostsze.

    Widzisz, wszystko jest wporządku, doputy dopuki nie widzą ze zyjesz ponad
    stan, masz
    lepszy samochod, dom i układa Ci się, niestety żyjemy w takim kraju, gdzie w
    większości
    ludzie są zawistni, zazdrośni.

    Dlatego ja ja akurat cieszę się z auta z 92roku :) i wcale nia mam ochoty
    kupic lepszy
    wole na wczasy pojechać z rodziną za granicę:)

  • 124. Data: 2012-03-27 11:06:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.03.2012 09:30, Kris pisze:

    > Pytałes dlaczego nie rzucam śmieci na ulicę to odpowiedzioałem
    > że nie rzucam na ulice tylko do smietnika.

    Ale DLACZEGO?

    > Wybacz ale nie będe udzielał odpowiedzi takiej jak tobie pasuje.

    Taaak.

    > A co chodzi z tym "Śmieceniem" długimi liniami to nie wiem.
    > Ja nie zauważam aby posty Adama coś u mnie smieciły,

    Ślepy koń też nie widział przeszkód na Wielkiej Pardubickiej.

    > zreszta kilka osób juz równeiz Tobie zwróciło uwage że bys
    > się bezpodstawnie nie czepiał

    Mam podstawy do zwracania uwagi.

    > tylko Sobie skonfiguroiwał/zainstalował prawidłowy czytnik.

    No beton... Odporny na wiedzę i trudny do zarąbania...

    Ile razy mam ci tłumaczyć, że to nie chodzi o mój czytnik, bo mój sobie
    poradzi nawet z tekstem kodowanym PGP czy bez oznaczeń strony kodowej.
    Pewnie nawet pl-znaczki w Mazovii przy przełkną.

  • 125. Data: 2012-03-27 11:13:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.03.2012 10:08, SJS pisze:

    > Różne są tez wymagania co do odporności na zamaskowanie a więc czujki
    > niskiej klasy spokojnie można zamaskować kartką, miotłą i czymkolwiek co

    Zwykłe, tanie czujki ruchu do automatycznego oświetlenia udawało mi się
    zimą zamaskować nosząc grubą kurtkę i obszerny kaptur ;)

  • 126. Data: 2012-03-27 11:23:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 marca 2012, 11:06:22 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > W dniu 27.03.2012 09:30, Kris pisze:
    > Ale DLACZEGO?

    Bo po to sa kosze na smieci aby wrzucac do nich m. in. papierki.
    Papierek lezacy na ulicy wygląda brzydko.
    Długie linie w postach Adama nie wyglądają brzydko, w niczym nie przeszkadzaja, nie
    ma kłopotów z czytaniem takich postów.
    O taką odpowiedz Tobie chodziło
    > Ile razy mam ci tłumaczyďż˝, że to nie chodzi o mój czytnik, bo mój sobie

    > poradzi nawet z tekstem kodowanym PGP czy bez oznaczeń strony kodowej.

    Więc z czym masz problem?
    Skoro Twój czytnik sobie radzi,wszystko wyswietla poprawnie to nie wiem naprawdę o co
    Tobie chodzi

  • 127. Data: 2012-03-27 11:25:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.03.2012 10:51, Amir pisze:

    > Dlatego ja ja akurat cieszę się z auta z 92roku :) i wcale nia mam ochoty
    > kupic lepszy wole na wczasy pojechać z rodziną za granicę:)

    Być a mieć ;)

    Słuszne podejście - ludzie gromadzą w domach różne drogie i niepotrzebne
    śmieci, a potem żyją w strachu, że im to ktoś ukradnie.

    A trzeba korzystać z życia, zamiast być niewolnikiem przedmiotów.

  • 128. Data: 2012-03-27 12:09:21
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 marca 2012, 08:33:16 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Twój.

    Przy wyswietlaniu, nie pisaniu. Niech sobie kazdy sam w swoim czytniku skonfiguruje
    po ktorym znaku wiersza chce zeby mu czytnik zawinal tekst. Ja daje taki wybor - ty
    nie bo sztucznie wstawiasz znaki konca linii po 70-tym ktoryms znaku.

    Inaczej - pokaz mi czytnik ktory sobie nie poradzi z moimi postami. Chociaz jeden.
    Tylko taki wspolczesnie uzywany, nie z lat 80-tych, czy 90-tych.

    > No i?

    Nikt nie uzywa juz archaicznych czytnikow ktore nie radza sobie z tak podstawowa
    funkcja jak zawiniecie zbyt dlugich linii.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 129. Data: 2012-03-27 12:25:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.03.2012 11:23, Kris pisze:

    > Bo po to sa kosze na smieci aby wrzucac do nich m. in. papierki.
    > Papierek lezacy na ulicy wygląda brzydko.

    Dokładnie - żeby nie śmiecić.

    > Długie linie w postach Adama nie wyglądają brzydko, w niczym nie przeszkadzaja,
    > nie ma kłopotów z czytaniem takich postów.
    > O taką odpowiedz Tobie chodziło

    Dla wielu śmieci na drodze też nie wyglądają brzydko. Nie ma też
    kłopotów przechodzeniem - prędzej czy później ktoś sprzątnie.

    A mimo to wyrzucasz śmieci go koszy... Ciekawe...

    > Więc z czym masz problem?
    > Skoro Twój czytnik sobie radzi,wszystko wyswietla poprawnie to nie wiem naprawdę o
    co Tobie chodzi

    O to samo, kiedy zwracam komuś uwagę, żeby puszkę wyrzucił do kosza, a
    nie do rowu przy drodze, mimo że ja po tych rowach nie chodzę, więc
    zasadniczo puszki w rowach przydrożnych nie powinny mi przeszkadzać.

  • 130. Data: 2012-03-27 12:34:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.03.2012 12:09, Adam pisze:

> [...]
    > skonfiguruje po ktorym znaku wiersza chce zeby mu czytnik zawinal tekst.
    > Ja daje taki wybor - ty nie bo sztucznie wstawiasz znaki konca linii po

    Brednie lamera, który nawet polskich znaków nie umie używać.

    > Inaczej - pokaz mi czytnik ktory sobie nie poradzi z moimi postami.
    > Chociaz jeden. Tylko taki wspolczesnie uzywany, nie z lat 80-tych, czy 90-tych.

    Jest jakiś przepis nakazujący ludziom instalowanie czytników używanych
    przez ciebie? To po pierwsze.

    Po drugie domaganie się dowodów negatywnych jest dowodem na brak podstaw
    umiejętności logicznego myślenia - równie dobrze mógłbym się domagać od
    ciebie dowodu na nieistnienie magicznych niewidzialnych różowych
    jednorożców.

    Po trzecie: normy są po to by KAŻDE narzędzie przestrzegające tych norm
    działało poprawnie, jeśli dostanie dane zgodne z tymi normami.