  • 131. Data: 2012-03-27 13:22:50
    Temat: Re: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 marca 2012, 12:34:25 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Po drugie domaganie się dowodów negatywnych jest dowodem na brak podstaw
    > umiejętności logicznego myślenia - równie dobrze mógłbym się domagać od
    > ciebie dowodu na nieistnienie magicznych niewidzialnych różowych
    > jednorożców.

    Ale ja chce dowodu na istnienie takiego programu, a nie nieistnienie go. Cos ci sie
    pomieszalo. Ja juz koncze rozmowe, nigdy nie mialem okazji z toba dyskutowac ale
    obserwujac od lat twoje posty, sposob zachowania i pisania uwazam, ze normalny to ty
    raczej nie jestes. EOT - wrzuc mnie prosze do KFa, ja cie nie wrzuce bo troche
    absurdalnego humoru jest czasem wskazane zaznac :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 132. Data: 2012-03-27 14:16:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.03.2012 13:22, Adam pisze:

    > Ale ja chce dowodu na istnienie takiego programu, a nie nieistnienie go.

    W sytuacji, kiedy w każdej sekundzie ktoś na świecie może stworzyć nowy
    - wychodzi na to samo (albo jeszcze gorzej).

    > Cos ci sie pomieszalo.

    Sam nie wiesz, co piszesz.

    > Ja juz koncze rozmowe, nigdy nie mialem okazji z toba dyskutowac
    > ale obserwujac od lat twoje posty, sposob zachowania i pisania uwazam,
    > ze normalny to ty raczej nie jestes.

    Biorąc pod uwagę, że obecnie niestety normą jest tępa i uparta
    lameriada, czasem określana mianem "dzieci neostrady" - mimo korzystania
    z innych łącz, wcale mnie nie martwi taka ocena przedstawiciela owej
    "normy".

    > EOT - wrzuc mnie prosze do KFa,

    Nie.

  • 133. Data: 2012-03-27 15:35:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 25 Mar 2012 12:21:16 -0700 osobnik zwany Adam wystukał:

    > Standardy sie zmieniaja - stacjonarne czytniki odchodza w niepamiec

    chyba w twoim matriksie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 134. Data: 2012-03-27 15:45:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 marca 2012, 15:35:43 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > Dnia pięknego Sun, 25 Mar 2012 12:21:16 -0700 osobnik zwany Adam wystukał:

    > chyba w twoim matriksie

    Popatrz tutaj np- coraz więcej osób korzysta z google groups
    Jak ktoś używa jednego kompa to czytnik jak najbardziej ok. Jednak jak ktoś używa na
    przemian kilku kompów w kilku lokaliuzacjach to najwygodniejsze jest uzywanie google
    groups.
    Nie mówiąc już o tym ze na np służbowym sprzecie nie zawsze można instalowac
    jakikolwiek czytnik

  • 135. Data: 2012-03-27 15:59:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 27 Mar 2012 06:45:01 -0700 osobnik zwany Kris wystukał:

> [...]
    > uzywanie google groups. Nie mówiąc już o tym ze na np służbowym sprzecie
    > nie zawsze można instalowac jakikolwiek czytnik

    "Jedzcie gówno! Miliardy much nie mogą się mylić"
    To, że wielu uzywa czegoś co nie spełnia standardów nie oznacza, że
    należy się z tym pogodzić i uznać to za nowy standard.

  • 136. Data: 2012-03-27 16:14:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 marca 2012, 15:59:53 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > należy się z tym pogodzić i uznać to za nowy standard.

    A tu się nie zgodze. Czas płynie, pewne rzeczy się zmieniają, trzeba się do tego
    dostosowac.
    Już Adam pisał po co i dlaczego i kiedy powstały "standardy" dotyczace zawijania
    wierszy.
    Teraz to kompletnie bez sensu.
    A że np coraz wygodniejsze jest korzystanie z grup przez googlegroups to i coraz
    więcej osób z tego korzysta.
    I w pewnym sensie stało się to już nowym standardem;)

  • 137. Data: 2012-03-27 20:51:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 27 Mar 2012 07:14:05 -0700 osobnik zwany Kris wystukał:

> [...]
    > A że np coraz wygodniejsze jest korzystanie z grup przez googlegroups to
    > i coraz więcej osób z tego korzysta. I w pewnym sensie stało się to już

    nie stało i długo nie stanie. Po co w ogóle uzywasz usenetu? przecież to
    przeżytek.

  • 138. Data: 2012-03-27 20:59:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Mar 2012 07:37:33 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > a może byś sie podpisał i napisał dokładnie za co kolega Andrzej został
    > skazany tak dokładnie ze szczegółami?

    Oraz podał przez jaki sąd i kiedy, a najlepiej podał sygnaturę wyroku.
    Bo wiesz, bez tego to sam pod KK podlegasz.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 139. Data: 2012-03-28 08:49:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 marca 2012, 20:51:29 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > nie stało i długo nie stanie. Po co w ogóle uzywasz usenetu? przecież to
    > przeżytek.

    Czasy się zmieniają, nic nie da zaklinanie rzeczywistości.
    Usenetu używam, a nie wiedze sensu instalowania jakiś dodatkowych aplikacji/czytników
    skoro jest wygodne narzedzie googlegroups- słuzące zresztą do "używania usenetu" więc
    nie wiem w czym problem

  • 140. Data: 2012-03-28 13:53:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Oraz podał przez jaki sąd i kiedy, a najlepiej podał sygnaturę wyroku.
    > Bo wiesz, bez tego to sam pod KK podlegasz.

    w sumie nie wiem ale...

    czyn popełniany przez trola p47 podpada pod naruszenie dóbr osobistych
    Andrzeja Lawy. szczególnie ze pospisuje sie on swoimi pełnymi danymi.