  • 1. Data: 2013-10-29 14:33:41
    Temat: Jak regulować temperaturę w pomieszczeniach
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Z racji tego, że z okien widzę budynek prokuratury (nowy budynek -
    oddany w 2012) mam okazję podziwiać system regulacji temperatury w
    tamtejszych pomieszczeniach.
    Nie byłem (jeszcze ;-) w środku, ale domyślam się, że szanując nasze
    publiczne pieniądze wybrano najtańszą ofertę wykonawcy i co za tym idzie
    brak jest zaworów przy grzejnikach. Dlatego też pracujący (?) tam
    urzędnicy regulują temperaturę poprzez otwarcie okien na oścież.
    Ja bym na to nie wpadł u siebie w domu.
    Jeszcze lepszy patent widziałem w ZUS Tychy. Tam panie w zimie załączają
    klimatyzację (nie na funkcję grzania ale na chłodzenie).
    Jak mniemam w Brukseli podobnie komuś mocno przygrzało, że wymyślił
    oszczędność energii przez zakaz dla odkurzaczy większej mocy.
    Serdecznie pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-10-29 15:00:18
    Temat: Re: Jak regulować temperaturę w pomieszczeniach
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

    > Ja bym na to nie wpadł u siebie w domu.

    Na osiedlach gdzie nie ma podzielników ciepła to standard i przodują w tym
    kobiety - kaloryfer odkręcony na maksa i otwarte okno. Bo "skoro i tak
    trzeba płacić za innych to dlaczego nie korzystać?, albo bo "wszyscy tak
    robią to dlaczego ja mam oszczędzać".

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2013-10-29 15:09:17
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-10-29 14:33, Jacek wrote:
    > Jak mniemam w Brukseli podobnie komuś mocno przygrzało, że wymyślił
    > oszczędność energii przez zakaz dla odkurzaczy większej mocy.

    To jest realizacja chorej komunistycznej wizji świata.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info