  • 51. Data: 2010-09-04 12:52:54
    Temat: Re: Jak tam, palicie juz?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4c82186d$0$22796$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale trzeba wcześniej zamontować, tfu... zainwestować w drugą instalację
    > solarną do ogrzewania pierwszej!

    Przeciez pisze - wycofac wode - czyli to ma rozpuszczac, co zostalo
    nagrzane, zanim przyszedl snieg.

    Oczywiscie zarty.

  • 52. Data: 2010-09-04 12:53:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Aaa no to ja bardziej mroze, zeby do lozka chetniej wchodzila. :-)

    Ogolny brak komfortu, nie sprzyja "tym rzeczom".

  • 53. Data: 2010-09-04 14:02:42
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Ghost napisał:

    > Ogolny brak komfortu, nie sprzyja "tym rzeczom".

    To czemu jak w pamiętnych czasach wyłączali światło zimą, to potem
    rodziło się więcej dzieci...? :-DDD

    Inna sprawa... w krajach, gdzie jest bieda i ogólny brak komfortu...
    Ludziska nadrabiają sobie tymi sprawami i przy niskiej świadomości na
    'te' tematy jedynym ich bogactwem jest gromada dzieci...

    pozdr
    robercik-us

  • 54. Data: 2010-09-04 15:01:48
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    > Ludziska nadrabiają sobie tymi sprawami i przy niskiej świadomości na 'te'
    > tematy jedynym ich bogactwem jest gromada dzieci...

    Te "bogactwo" po kilkudziesięciu do maks stukilkudziesięciu latach zamienia
    się w prawdziwe bogactwo.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 55. Data: 2010-09-04 17:42:34
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Wycofac ciepla wode w celu rozpuszczenia sniegu.

    No tak, ale kolega pisze o fotoogniwach.

    Pozdro.. TK

  • 56. Data: 2010-09-04 17:45:03
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Ogolny brak komfortu, nie sprzyja "tym rzeczom".

    Co racja to racja, ale kiedy zimno to czlowiek i tak sie rozgrzewa a w upaly
    mi przynajmniej nie sprzyja plynacy permanentnie pot i ogolne wrazenie
    lepienia sie.

    Pozdro.. TK

  • 57. Data: 2010-09-04 17:46:50
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Te "bogactwo" po kilkudziesięciu do maks stukilkudziesięciu latach
    > zamienia się w prawdziwe bogactwo.

    Taka Somalia np. czy Kuba a i ciagle Chiny w glebi kraju.

    Pozdro.. TK

  • 58. Data: 2010-09-04 18:13:06
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-09-04 17:01, Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "robercik-us" <r...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:i5tji5$pl9$1@news.onet.pl...

    > Te "bogactwo" po kilkudziesięciu do maks stukilkudziesięciu latach
    > zamienia się w prawdziwe bogactwo.

    Jakoś przykład Afryki tego nie potwierdza, bo dzieci mają dużo a biedni
    są jak byli 100 i 200 lat temu.

    M.

  • 59. Data: 2010-09-05 06:47:48
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > No tak, ale kolega pisze o fotoogniwach.

    No to z fotoogniw gromadzic energie w wodzie (bo chyba najtaniej), a
    innstalacja odsniezajaca i tak w obu przypadkach wystapi.

  • 60. Data: 2010-09-05 06:50:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > To czemu jak w pamiętnych czasach wyłączali światło zimą, to potem rodziło
    > się więcej dzieci...? :-DDD

    Temu, ze to jest mitologia.

    > Inna sprawa... w krajach, gdzie jest bieda i ogólny brak komfortu...
    > Ludziska nadrabiają sobie tymi sprawami i przy niskiej świadomości na 'te'
    > tematy jedynym ich bogactwem jest gromada dzieci...

    Duza liczba potomstwa u czlowieka jest naturalna (dla zachowania gatunku),
    dopiera cywylizacja wymusza (i ulatwia) zmiane zachowan.