  • 61. Data: 2010-09-05 06:50:29
    Temat: Re: Jak tam, palicie juz?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > No tak, ale kolega pisze o fotoogniwach.

    przecież można zamontować grzałki oporowe pod fotoogniwami i podgrzewać je w
    zimie. Myślę że podwyższony efekt ekologiczny (zimowy pra z ogniw) powinno
    sie dostać ekstra dotację.

    Świat jest jednak pełen idiotów. :)

  • 62. Data: 2010-09-05 06:51:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "robercik-us" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Te "bogactwo" po kilkudziesięciu do maks stukilkudziesięciu latach
    > zamienia się w prawdziwe bogactwo.

    W sredniowieczu np. tak bylo - narody liczne mialy naturalna przewage. Ale
    jak to Panta Rej mowil, wszystko sie zmienia.

  • 63. Data: 2010-09-05 07:21:52
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > W sredniowieczu np. tak bylo - narody liczne mialy naturalna przewage. Ale
    > jak to Panta Rej mowil, wszystko sie zmienia.

    W dłuższym terminie wszystko wraca do normy. Patrz na Chiny, Indie, Niemcy i
    Włochy. Dwa pierwsze się bogacą i zalewają świat, a dwa drugie wymierają i
    importują ludzi. Za 50 lat Niemcy będą krajem islamskim, a pozostała
    mniejszość białych wyemigruje do Brazylii.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 64. Data: 2010-09-05 07:24:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > W dłuższym terminie wszystko wraca do normy. Patrz na Chiny, Indie, Niemcy
    > i Włochy.

    Bo?

    >Dwa pierwsze się bogacą i zalewają świat, a dwa drugie wymierają i
    >importują ludzi. Za 50 lat Niemcy będą krajem islamskim, a pozostała
    >mniejszość białych wyemigruje do Brazylii.

    A to juz tylko Twoje chciejstwo jest. Nikt nie bedzie czekal az sie to
    stanie.

  • 65. Data: 2010-09-05 07:45:59
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-09-05 09:21, Jan Werbiński pisze:

    > W dłuższym terminie wszystko wraca do normy. Patrz na Chiny, Indie,
    > Niemcy i Włochy. Dwa pierwsze się bogacą i zalewają świat, a dwa drugie

    Jak się zarabia 2 dolary miesięcznie to wzrost o każde dwa jest
    bogaceniem się o 100%.
    Zapomniałeś też o krajach afrykańskich, które "bogacą" się wg twojej
    teorii na potęgę.

    Jeszcze jedna rzecz - Chińczycy mają planowany przyrost naturalny -
    jedno dziecko na rodzinę, bo tak chce partia. Więc teza o
    wielodzietności w Chinach pada.

    > wymierają i importują ludzi. Za 50 lat Niemcy będą krajem islamskim, a
    > pozostała mniejszość białych wyemigruje do Brazylii.

    Jakieś liczby? Jaki procent niemieckiej populacji wyemigrował do
    Brazylii? Ile wyemigruje w najbliższym roku (będziemy mogli za rok
    sprawdzić twoje "prognozy").

    M.

  • 66. Data: 2010-09-05 18:41:51
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > przecież można zamontować grzałki oporowe pod fotoogniwami i podgrzewać je
    > w zimie. Myślę że podwyższony efekt ekologiczny (zimowy pra z ogniw)
    > powinno sie dostać ekstra dotację.
    >
    > Świat jest jednak pełen idiotów. :)

    Co prawda snieg pewnie pada rzadziej jak zyski z inwestycji, ale odsniezanie
    grzaniem mi osobiscie nie bardzo sie podoba. Ostatniej zimy w moich rejonach
    tj. mazowieckie snieg potrafil padac calymi dniami. Inna sprawa, ze wtedy
    slonca i tak nie ma, wiec i pozytku z instalacji tez. No ale stopic 30cm
    sniegu przy -20 i nizej tanie nie bedzie.

    Pozdro.. TK

  • 67. Data: 2010-09-05 18:55:22
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

> [...]
    > i importują ludzi. Za 50 lat Niemcy będą krajem islamskim, a pozostała
    > mniejszość białych wyemigruje do Brazylii.

    Chiny raczej nie startuja z poziomu Niemiec a w wiekszosci kraju ciagle
    panuje dziewietnasty wiek. Intryguja mnie natomiast Indie, czym to zalewaja
    swiat?

    Pozdro.. TK

  • 68. Data: 2010-09-05 19:54:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

> [...]
    > dniami. Inna sprawa, ze wtedy slonca i tak nie ma, wiec i pozytku z
    > instalacji tez. No ale stopic 30cm sniegu przy -20 i nizej tanie nie

    same baterie słoneczne też tanie nie są, płacąc normalną komercyjną cene to
    ich montaż nigdy sie nie zwróci.

  • 69. Data: 2010-09-06 01:20:43
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    W dniu 2010-09-03 20:07, Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "Osadnik"<o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No to ja dziekuje za takiego sasiada. Mamy takich dwoch na osiedlu co to
    > sobie resztki co jakis czas aplikuja bo do gazu zdaje sie szkoda bylo sie
    > podlaczyc. Ktoregos dnia mozna bylo sie zzygac przez dwie godziny jak
    > kretyn te swoje resztki palil by wode nagrzac. Czuc bylo nawet w domu przy
    > zamknietych drzwiach i oknach w srodku lata. Macie Wy dobre pomysly.

    1. Sporadycznie
    2. Okresowo
    3. Wrzucam "na finisz" a jest to późnym wieczorem i ot nie sa żadne
    plastiki tylko żywność zepsuta (nie powiesz chyba ze mocno spieczone
    bułki śmierdzą lub przypalone mięso też)
    4. najbliższy sąsiad ma dom 150m dalej poza jednym co m 7 metrów dalej -
    ale ten zatruwam mi życie węglem codziennie.

  • 70. Data: 2010-09-06 06:41:57
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    He, he.
    Dodatkowo to, co zaoszczędzę na gazie przeznaczę na zakup jakiegoś dobrego
    szampana.
    Mam nadzieję, że będzie to dobra inwestycja.
    Jacek