  • 71. Data: 2010-02-01 13:05:37
    Temat: Re: Jak tam solary?
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    news:hk6jbn$i3p$1@news2.ipartners.pl...

    > Udowodnij ż ilość zliczon aprzez licznik energii ciepła dostarczonego
    > przez

    Udowodniłem.

    Marek

  • 72. Data: 2010-02-01 13:07:44
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Więc o tych kilku instalacjach nadal nie nauczyłeś się ustawiać prawidłową
    > wartość przepływu.

    Nikt wtedy nie regulował wartości przepływu, bo nie było na rynku takiej
    automatyki. Regulacja zaworami była tylko i wyłącznie "próbą trafienia do
    celu", który ja uzyskałem w sposób idealny moją metodą. Dziwi mnie tylko
    twoje chamstwo i przekonywanie mnie, że "jestem wielbładem, a nie
    człowiekiem".

> [...]
    > [...]
    > I wszystko na marne bo w złym kierunku poszło.
    > [...]
    > Ale ja wiem że wystarczyło zmniejszyć przepływ na odpowieniu wolumen i
    > miałbyś to samo.
    > [...]
    > Ha ha ha wiesz co piszesz?
    > Rozumiesz pojęcie wartości skutecznej?
    > [...]
    > A te bzdurne teorie z nagrzewaniem zbiornika i ze zliczniem energii to też
    > sa te doświadczenia?
    > [...]
    > No kto to napisał???? Złośliwy ci sąsiad?

    I tu kolejny raz pokazujesz jakim jesteś ignorantem i idiotą, który uważa
    się za alfę i omegę.
    Zero merytoryki, a chamstwa cała masa.

    Myślę, że dalsza nasza dyskusja jest bezsensowna. Oczywiście jesteś
    najmądrzejszy, wiesz wszystko najlepiej, a wszyscy inni to kretyni bez
    szkoły i doświadczenia.
    Wybacz, ale z takim idiotą jak Ty nie mam zamiaru dyskutować na takim
    poziomie, żyj dalej w swoim wyimaginowanym i wyidealizowanym świecie.

  • 73. Data: 2010-02-01 13:14:02
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Widzę że wstydzisz się przyznać do błędów.

    Nie wstydzę się przyznawać do swoich błędów jeżeli takie występują i jesteś
    w stanie je udowodnić, ale to co uważasz za błedy nimi nie są. Błędem to
    jesteś Ty, który negujesz coś, czego ja "dotknąłem". A już największym twoim
    szczytem bezczelności jest zaprzeczanie moim danym, które zebrałem w sposób
    empiryczny i przeciwstawianie temu twoich teoretycznych wywodów i
    twierdzenie, że mam braki w wiedzy.
    Zastanów się sam nad sobą, co piszesz i co sobą reprezentujesz.
    Żegnam.

  • 74. Data: 2010-02-01 14:35:51
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    > celu", który ja uzyskałem w sposób idealny moją metodą. Dziwi mnie tylko
    > twoje chamstwo i przekonywanie mnie, że "jestem wielbładem, a nie

    Czyżby znowu chiałbyś wybielić braki swojej wiedzy twierdzeniem że 10 lat
    temu nei było zaworów do hydrauliki?
    Przecież przepływ ustawiasz na zaworze lub lepiej rotametrze.

    > I tu kolejny raz pokazujesz jakim jesteś ignorantem i idiotą, który uważa
    > się za alfę i omegę.
    > Zero merytoryki, a chamstwa cała masa.

    Alfą i omegą to ty się uważasz. A widząc argumenty na które nie masz lub
    nie znasz odpowiedzi umywasz się i udajesz że nic nie zaszło.

    > Myślę, że dalsza nasza dyskusja jest bezsensowna. Oczywiście jesteś
    > najmądrzejszy, wiesz wszystko najlepiej, a wszyscy inni to kretyni bez
    > szkoły i doświadczenia.

    Nie nie wszystko ale licz się że grupę czytają ludzie którzy szybko
    zweryfikują każdą twoją brednię.

    Marek

  • 75. Data: 2010-02-01 14:39:07
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Nie wstydzę się przyznawać do swoich błędów jeżeli takie występują i
    > jesteś w stanie je udowodnić, ale to co uważasz za błedy nimi nie są.

    Policz więc łajzo o ile stopni podgrzeje się zbiornik w kotłowni dla
    warunków o jakich dyskutowaliśmy.
    Piąty post od ciebie i nadal unikasz odpowiedzi.

    Hahaha. "empiryczny"

    Marek

  • 76. Data: 2010-02-01 14:57:28
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Nie nie wszystko ale licz się że grupę czytają ludzie którzy szybko
    > zweryfikują każdą twoją brednię.

    Także i twoją.

  • 77. Data: 2010-02-01 15:15:28
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Policz więc łajzo

    Łajzę to sobie poszukaj wśród: rodziny, rodziców, żony, kochanka albo
    znajomych.
    Ja natomiast sobie nie życzę takiego zwracania się do mnie.

    > Hahaha. "empiryczny"

    Rozumiem, że nawet nie wiesz co to znaczy.
    Polecam lekturę encyklopedii oraz słownika języka polskiego.

    Wybacz, ale ja już zakończyłem dyskusję na tematy związane z solarami w tym
    wątku, bo jak widać z twojej strony mogę tylko liczyć na chamstwo, a nie na
    merytorykę, wiedzę i doświadczenie.

  • 78. Data: 2010-02-01 17:10:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 1 Feb 2010 16:15:28 +0100, Plumpi napisał(a):

    > Łajzę to sobie poszukaj wśród: rodziny, rodziców, żony, kochanka albo
    > znajomych.
    > Ja natomiast sobie nie życzę takiego zwracania się do mnie.

    I jak zwykle Jacuś 'jajakoko' Plumpi, kiedy jego teoryje zostały
    argumentami posłane do piachu przeszedł do 'nieżyczenia' sobie.

    Jacusiu, jesteś łajzą i patafianem.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 79. Data: 2010-02-01 17:21:47
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:1n0pwphna0q9d$.dlg@oldfield.org.pl...

    > I jak zwykle Jacuś 'jajakoko' Plumpi, kiedy jego teoryje zostały
    > argumentami posłane do piachu przeszedł do 'nieżyczenia' sobie.
    >
    > Jacusiu, jesteś łajzą i patafianem.

    Kłamiesz. Właśnie sprawdziłem w dowodzie osobistym i tam nie mam napisanego
    imienia i nazwiska Adam Płaszczyca.

  • 80. Data: 2010-02-01 22:36:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 1 Feb 2010 18:21:47 +0100, Plumpi napisał(a):

    > Kłamiesz. Właśnie sprawdziłem w dowodzie osobistym i tam nie mam napisanego
    > imienia i nazwiska Adam Płaszczyca.

    Nie? A jakie masz?

    --
    _______/ /_ GG: 3524356