  • 31. Data: 2020-04-28 12:26:26
    Temat: Re: Jak załatać dziurę w rurze?
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Kiedyś to się wycinało z dętki pasek. Później naciągając owijało
    > pękniętą rurę. Na koniec owijało się to sznurkiem albo skręcało jakimiś
    > objemkami. Traktowane to było jako rozwiązanie tymczasowe choć tymczas
    > potrafił się wydłużać :)

    Teraz w samochodach opony są bezdętkowe, nie ma skąd ich wziąć.
    K.

  • 32. Data: 2020-04-28 12:27:49
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Weterani
    > druciarstwa powinni się spieszyć i kupować na zapas. Kłębek
    > sznurka od snopowiązałek też trza mieć, jako alternatywę
    > dla drutu. Ale chyba snopowiązałki też się skończyły.

    Co tag negatywnie podchodzisz do życia. Poczekaj a wszystko wróci.
    K.

  • 33. Data: 2020-04-28 13:41:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 kwietnia 2020 18:00:02 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > "Pomóż nam sobie pomóc", bo obecna dyskusja nie ma najmniejszego sensu.

    Weź pod uwagę że Kadar z Hiszpanii pisze a tam:
    -sklepy pozamykane
    -lokalny fachowiec nie przylezie pewnie
    -nawet jak przylezie to Kadar wspominał ze się z nim nie dogada
    -i pewnie kilka innych utrudnień po drodze wyskoczy

  • 34. Data: 2020-04-28 16:05:25
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-04-28 o 13:41, Kris pisze:

> [...]
    > -nawet jak przylezie to Kadar wspominał ze się z nim nie dogada
    > -i pewnie kilka innych utrudnień po drodze wyskoczy

    Jakie to ma znaczenie?

  • 35. Data: 2020-04-28 17:49:13
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Jakie to ma znaczenie?

    Że też o tym nie pomyślałem. Człowiekowi wtedy od razu łatwiej się żyje.
    K.

  • 36. Data: 2020-04-28 18:56:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Jakie to ma znaczenie?

    Biorąc pod uwagę Twoją przysługą wypowiedzi do Kadara myślę że ogromne znaczenie ma
    to że Ty tu Kadar tam( gdzie teraz jest jak jest).

  • 37. Data: 2020-04-28 21:24:54
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Co by nie powiedzieć doceniam, że ktokolwiek poświęcił chociaż troche uwagi
    problemowi.
    Dziękuję. Problem rozwiązany.
    Kadar
    Stay healthy